magbolme Startet 1.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2007 (redigert) Har planer om å starte båtsesongen nå i helga. Er det noen som kjenner til hvilke gjestehavner som har strøm på denne tida av året? Hva med vann? Får ikke fylt tanken i båthavna! Finnes det vann i noen gjestehavner, eller kan man få fylt vann i Hillevågsvavvet, på Vassøy eller andre steder? Redigert 1.Mars.2007 av magbolme (see edit history) Sitér dette innlegget Skipper på S/Y "Hei serr'u serr'u hatten!" Link to post
MVH Svart 1.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2007 Vann får du på Vassøy hele året. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 1.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2007 Uten at jeg _vet_, så ville jeg ikke bli overrasket om du får både diesel og vann på Helgøysund og i Erøy. Lurt med en telefon først.. Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 1.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2007 vassøy er åpen hele året Sitér dette innlegget Link to post
kes Svart 2.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2007 Kjøpmann Rasmussen på Nedstrand: vann og diesel. Eriksholmen: Diesel, og kanskje vann hvis ikke brønnen er nedtappet. Sand: vann og diesel. Marvik: vann og diesel. Judaberg og Reilstad; vann og diesel. Skartveit/Halsnøy: vann og diesel. Ølesund: vann og diesel. Eidsund/Ombo: vann og diesel. Det er sikkert mange andre også så dette er bare noen jeg kom på i farten. Sitér dette innlegget Link to post
mortenl Svart 2.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2007 Ja, din båt har jeg sett noen ganger.. sørlandet og i sommer.. jaja.. I hillevågsvannet kan en fylle vann.. snakket med marina der i dag. Vannet sto på hele veien så sant det ikke var bånnfrost.. Dieselen er 10 øre dyrer en på vassøy...:) Hvis du ikke skal i uthavn så hadde jeg valgt Finnøy Fjordsenter eller Helgøysund.. når jeg tenker meg om så har dere sikkert reist på tur hehe... jaja.. Vi reiser til rossøysund neste helg..:) Sitér dette innlegget Gla eier av Viksund 310 St-Cruz 2007 modell Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.