Jump to content

Gjestehavner med strøm (og vann) i Ryfylke?

magbolme

Recommended Posts

Har planer om å starte båtsesongen nå i helga. Er det noen som kjenner til hvilke gjestehavner som har strøm på denne tida av året? Hva med vann? Får ikke fylt tanken i båthavna! Finnes det vann i noen gjestehavner, eller kan man få fylt vann i Hillevågsvavvet, på Vassøy eller andre steder?

Redigert av magbolme (see edit history)

Skipper på S/Y "Hei serr'u serr'u hatten!"

Kjøpmann Rasmussen på Nedstrand: vann og diesel. Eriksholmen: Diesel, og kanskje vann hvis ikke brønnen er nedtappet.

Sand: vann og diesel. Marvik: vann og diesel. Judaberg og Reilstad; vann og diesel. Skartveit/Halsnøy: vann og diesel.

Ølesund: vann og diesel. Eidsund/Ombo: vann og diesel. Det er sikkert mange andre også så dette er bare noen jeg kom på i farten.

Ja, din båt har jeg sett noen ganger.. sørlandet og i sommer.. jaja.. I hillevågsvannet kan en fylle vann.. snakket med marina der i dag. Vannet sto på hele veien så sant det ikke var bånnfrost.. Dieselen er 10 øre dyrer en på vassøy...:)

Hvis du ikke skal i uthavn så hadde jeg valgt Finnøy Fjordsenter eller Helgøysund.. når jeg tenker meg om så har dere sikkert reist på tur hehe... jaja.. Vi reiser til rossøysund neste helg..:)

Gla eier av Viksund 310 St-Cruz 2007 modell

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...