Avsluttet2 Startet 1.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2007 Når jeg ser på ulike nye båter ser jeg at mange har stuerom, hyller med koppholdere, brannslukkingsholdere, fenderholdere og mye annet snacks innfelt i innerveggene. Dette er løse deler som er laget hull til og skrudd på. Noen som vet hvor slikt selges? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 1.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2007 Hei, Flak har en del. Stuerom for brannslukker finner du her Hanskerom finner du her Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
SF Svart 1.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2007 Jeg ser også at maritim.no har noe. Oppbevaringsrom Hanskerom Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
roaldbj Svart 1.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2007 Har noen erfaringer med hvor vanntette disse lokkene er? Holder de regnvann og saltvannssprøyt ute? Planlegger å montere endel slike ombord som blir utsatt for regn og sprut. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 1.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2007 Ingen erfaring selv, men ser i katalogen at de er utstyrt med pakkning og skal være tette. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Avsluttet2 Svart 1.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2007 Jepp, de er tørre. Døren presses hardt mot pakningen og de holder regnvann ute. Ingen som har sett andre produkter til innfelling da? Så en smart sak der en kunne plassere fendere på en båt hos Frydenbø i dag, så også noen flotte hyller med kopp/flaskeholdere. Kikket litt på Finn og fant en båt med koppholdere Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 1.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2007 Jepp, de er tørre. Døren presses hardt mot pakningen og de holder regnvann ute. Tørre og tørre.... Jeg har 5 slike ABS luker montert i båten min, og er glad jeg har drenering i 4 av boksene, for den 5. er det vann i når det har regnet. Så helt tørre er de nok ikke... Mulig det er annerledes med de som er montert vertikalt... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Avsluttet2 Svart 1.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2007 Da har du vært uheldig, eller naboen i båthavnen min heldig. Han påstår i alle fall at han aldri får en dråpe inn. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 1.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2007 Da har du vært uheldig Tja... uheldig og uheldig... Det er 5 luker da... Litt for mange til at jeg tror jeg er uheldig... Men disse er montert liggende, så da blir ikke vannet drenert bort på noe vis. Mulig det har noe å si... Pluss at de er i en åpen båt... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
HaHa Svart 2.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2007 (redigert) Jeg kikket nettopp på luker hos Maritim. Den enkle typen virker for spinkel til å tette ordentlig, spesielt ved bruk i dørken. Dette forverres av at selve luken ikke dekker over innrammingen. Den kraftige varianten virket derimot lovende. Redigert 2.Mars.2007 av HaHa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 2.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2007 Hvordan ser det derre fendergreiene ut da tj ? Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 2.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2007 Ligner litt på en slik hylle (uten dør) som brannslukkere står i, bare litt større. På tvers gikk det et eller to strikk som holdt fenderne inne i hyllen. Så grisesmart ut. Må ha vært i windy eller hydroliftbåten jeg så det. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 2.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2007 Ingen dum ide det der tj. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 4.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2007 Kikket litt på Hydrolift sine sider og der kan en se bilder av fenderholderen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.