Jump to content

Hvem selger plasthyller og slikt som innfelles i veggen?

Avsluttet2

Recommended Posts

Når jeg ser på ulike nye båter ser jeg at mange har stuerom, hyller med koppholdere, brannslukkingsholdere, fenderholdere og mye annet snacks innfelt i innerveggene. Dette er løse deler som er laget hull til og skrudd på.

Noen som vet hvor slikt selges?

Jepp, de er tørre. Døren presses hardt mot pakningen og de holder regnvann ute.

Ingen som har sett andre produkter til innfelling da?

Så en smart sak der en kunne plassere fendere på en båt hos Frydenbø i dag, så også noen flotte hyller med kopp/flaskeholdere.

Kikket litt på Finn og fant en båt med koppholdere koppholder.jpg

Jepp, de er tørre. Døren presses hardt mot pakningen og de holder regnvann ute.

Tørre og tørre.... Jeg har 5 slike ABS luker montert i båten min, og er glad jeg har drenering i 4 av boksene, for den 5. er det vann i når det har regnet. Så helt tørre er de nok ikke... Mulig det er annerledes med de som er montert vertikalt...

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Da har du vært uheldig

Tja... uheldig og uheldig... Det er 5 luker da... Litt for mange til at jeg tror jeg er uheldig... Men disse er montert liggende, så da blir ikke vannet drenert bort på noe vis. Mulig det har noe å si... Pluss at de er i en åpen båt...

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Ligner litt på en slik hylle (uten dør) som brannslukkere står i, bare litt større. På tvers gikk det et eller to strikk som holdt fenderne inne i hyllen. Så grisesmart ut.

Må ha vært i windy eller hydroliftbåten jeg så det.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...