Marwin Startet 2.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2007 Hadde en gang for lenge siden et oppslag på symboler i et flytdiagram / flytskjema, men finner det ikke igjen... Trenger slike symboler (som visstnok er standardiserte) for å letter å kunne se sammenheng i ting... (fremdrift ved utbygging i havna). Noen som vet hvor jeg finner slikt på nettet?? Marwin Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Blanco Svart 2.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2007 Har du MS Office pakken på pc'en din, finner du disse i Powerpoint. Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Marwin Svart 2.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2007 Greit nok, men jeg var ute etter skjemaene (figurene) med BETYDNINGEN av dem Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Ludde30 Svart 2.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2007 Søk på flow chart symbols på Google. Dette er et av treffene:http://www.natpact.nhs.uk/demand_managemen..._Flow_Chart.php Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Marwin Svart 2.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2007 Enkelt og greit! Det var det jeg trengte. Tusen takk! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
olpi Svart 2.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2007 (redigert) Det var disse symbolene du tenkte på? Flytskjema er egentlig et veldig bra verktøy f.eks. når man beskrive feilsøkningsprosedyrer. Amerikanerene bruker det mye i sine manualer. Da kan jo alle lett bli "eksperter" Redigert 2.Mars.2007 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 4.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2007 Ikke bare det; Skal bruke dette til dokumentasjon før PLS-programmering. Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.