Marwin Svart 11.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 (redigert) ... en elektronisk lader som tar 650 Ah har eg aldri sett i allefall, einaste må være sånne "batterikokere" til truck og denslags.. "Batterikokere" til Truck er vel en saga blott i dag vel? De jeg ser til daglig har flere trinn og er temmelig automatiske! Og konklusjonen på "Yellowtop"-batteriet er? Redigert 11.Mars.2007 av Marwin (see edit history) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Bearded Beast Svart 11.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 joda hvis det er meg du spør så hadde rakkern er skikkelig svær lader så den er heldigvis grei. var ikkje billig da men det koster visst å seile einaste kommentaren eg ha er at eg meina en 115A dynamo er i minste laget til holde en snart 1000Ah batteribank på et levelig nivå i en seilbåt. bare såvidt over 10% det. men ser at ingen har sagt seg enig i det, merkelig nok.. med skikkelig lading så vil nå batteri ha en levetid på maange år, uansett merke og pris. var snakk om å dumpe kvart år her og det syns eg virka meget dramatisk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.