Loma Startet 3.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2007 Går med planer om å skifte dieseltank i en båt eg holdre på å rehabilitere. Hadde i utgangspunktet tenkt på to tanker på ca 120 liter kvar. Tanken som er der i dag er av aluminium. Eg kan ikke sjå noko tæring. men har dårlege erfaringer med aluminiumtanker. Tanken mangler dessuten inspeksjonsluke, noko som er eit must. Prisene på rustfritt stål har i det siste gått helt til himmels så det blir nok plasttanker. Nokon som kjenner til leverandører? Sitér dette innlegget Link to post
yevensen Svart 3.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2007 http://www.ilasmarine.no/sw12300.asp Sitér dette innlegget Link to post
Chrian Svart 3.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2007 Du kan undersøke om Plastinvent kan hjelpe deg, hadde selv valgt plasttanker dersom de har tanker som passer i båten. Sitér dette innlegget MVH Chrian Link to post
xindak Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Kjøpte nettopp 2 stk. nye tanker til min Summer Family i plast fra Vetus. De har mange typer der. Se på www.vetus.com Hadde aluminium fra før. Tæret hull flere plasser på den ene Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 Ta en sjekk hos www.nopro.no Kjøpte en tank der for noen år siden.. frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.