Jump to content

Oppgradering av software

Guest Donnis

Recommended Posts

Har selv en Simrad CP32, og her fikk jeg opplyst av forhandler at det var fullt mulig å oppgradere software. Men det måtte gjøres hos/av dem (les: forhandler) - og dette kostet selvfølgelig en pen slump med kroner.

Så da må man i alle fall vite hva man ønsker å oppnå ved å oppgradere software.

Jeg sendte en gang en mail med noen spørsmål til importøren, men de har enda ikke tatt seg bryet med å svare meg, så jeg anbefaler deg å snakke med forhandler.  :headbang:

Dette skal ikke koste all verden. Jeg hadde en CE 30 som ble oppgradert flere ganger. Kan ikke huske at jeg betalte noe spesielt for det (mulig Simrad så på det som reklamasjon/nødvendig utbedring).

Sist vinter oppgraderte jeg sw på min CP 42 Sun view (som igjen tidligere er hw og sw-oppgradert fra CP40). Denne gang betalte jeg 605 + mva. Strengt tatt burde vel Simrad dekket dette også, siden oppgraderingen bl.a. var for å rette feil i sw. Selv om ikke jeg har vært særlig plaget har det visstnok vært et problem at plotteren henger, på samme måte som vi kjenner det fra PC-verdenen. Da er det bare hard-boot som hjelper, og det kan jo være litt upraktisk når en bruker plotteren til primærnavigasjon.

Sjekk med en Simrad-forhandler. Bor du i Oslo-området kan du prøve Navy på Blommenholm.

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...