Frank v. Startet 4.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 4.Mars.2007 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en norsk bruksanvisning til en Garmin 172C kartplotter? Har leita overalt på nettet men er visst ikke så enkelt å finne har jeg finne ut.. Er mye greiere med norsk istedet for den engelske Frank v. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 4.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2007 Det finnes ikke norske bruksanvisninger for Garmin GPS'er på nettet. Må event. bestiller hos bellanor Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 4.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2007 Takker for svar,får ta en tlf til dem i morgen.... frank v. Sitér dette innlegget Link to post
static Svart 11.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 Norsk bruksanvisning får du med plotteren dersom du kjøper denne i norge... Hvis du ikke kan engelsk burde du kanskje tenkt på det... Ellers må du ha lykke til hos Belanor. Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 11.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 Fikk tak i norsk bruksanvisning hos maritim,skulle vært med når jeg kjøpte den,men det hadde visst blitt glemt å legge ved.. Er ikke det at jeg ikke kan engelsk,men er mye mer lettvint å ha det på norsk frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.