Daffy Svart 13.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2007 Det var heftige bilder Tillot meg å bruke et av de som skrivebords bakgrunn Hvis det ikke er greit får du si fra så skal jeg slette det Sitér dette innlegget Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post
greenstream Svart 14.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 hehe kjenner han som har den argoen ;) er vist rosa no hehe har annskaffet meg en twister 20 som mercen min skal på, altså en 2,4 efi ;) regner med vertfall 80 k ;) helt greit bare til å bruke bildene ;) Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 14.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 (redigert) Gratulerer med twistern. Eia var en noen år yngre. Nå må du vel forandre navnet fra "greenstream" til "bluetwister". Bergen og omeng: Se opp for flygende gjenstander! Kommer du opp i 80k så tar du av med denne og du helliga matias for en følelse. En kunne få lyst til å sette kursen for Bergen barre for å oppleve flygingen . Lykke til når du får den på sjøen og start varsomt når kreftene kommer ut av hengern. Og bilde sekvens må vi få igjen. Du kan jo ta hele stafetten alene . Redigert 14.Oktober.2007 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
greenstream Svart 15.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2007 Gratulerer med twistern. Eia var en noen år yngre. Nå må du vel forandre navnet fra "greenstream" til "bluetwister". Bergen og omeng: Se opp for flygende gjenstander! Kommer du opp i 80k så tar du av med denne og du helliga matias for en følelse. En kunne få lyst til å sette kursen for Bergen barre for å oppleve flygingen . Lykke til når du får den på sjøen og start varsomt når kreftene kommer ut av hengern. Og bilde sekvens må vi få igjen. Du kan jo ta hele stafetten alene . hehe må få byttet det ja ;)tviler på den blir blå til neste år pga er gjort litt arbeid på den og det har ikke akkuratt vert varsomt for lakken hehe satser på at flippen kommer på film;) og skal garantert ta masse bilder sånn som med tintoreraen min ;) blir nok mye catter i knop klassen 70 til 90k her i bergen til neste sommer, dere hører nok oss de som bor i bergen hehe (verre med snekke som bråker leeeeeeenge enn speed båter som bråker kort ;) Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 15.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2007 her har dere twisteren min med en v6 på ;) Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 15.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2007 ....gjort litt arbeid på den og det har ikke akkuratt vert varsomt for lakken... Litt arbeid.... Du har ikke forandre så lite etter hva jeg kan se. Lurer på om ikke denne blir noe hekk-tung etter det du har gjort. Satser du på å gjøre baklengs salto. Luft innslaget under baugen kan bli enormt. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
greenstream Svart 15.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2007 (redigert) Litt arbeid.... Du har ikke forandre så lite etter hva jeg kan se. Lurer på om ikke denne blir noe hekk-tung etter det du har gjort. Satser du på å gjøre baklengs salto. Luft innslaget under baugen kan bli enormt. hekken er så og si forterket opp med en slags kasse ikke noe serlig mer men hele gamle hekken er byttet ut da, skal ikke veie noe serlig mer enn normalt kan legge ut noen bilder av dette;) tror ikke det skal vere noe prob å få denne til å gå beint motoren min veier heller ikke serlig mer enn 90hk ;) men kraften er noe annet :P her er noen bilder Redigert 15.Oktober.2007 av greenstream (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 16.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2007 Denne har fått hard medfart tidligere. Eller hva ? Synes å kjenne igjen noe her på siste bilde. Danset salto i et tidligere løp.. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
greenstream Svart 16.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2007 Denne har fått hard medfart tidligere. Eller hva ? Synes å kjenne igjen noe her på siste bilde. Danset salto i et tidligere løp.. har nok blitt kjørt hardt en god del ja, har vert brukt i løp siden den kom ut av formen sin i 2001 men båten er faktisk overaskende bra vertfall etter at hekken er byttet, og i fronten er den forsterket med carbon og så er det bare lagt et lite lag med matte på utsiden der no siden det var noen små sprekker der, etter det jeg har hørt så har aldri denne båten vert med i noen ulykke eller crash ;) noen bilder av den i løp Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 16.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2007 Hva blir netto vekten etter forandringen ? Er carbon forsterkningen lagt i hele bredden av skroget ? En annen ting - skal du montere opp ny vind-dekslet foran motoren ? Jeg spør bare . Bildene ofres som skriveunderlag til BP's medlemmer . Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Allan E Svart 16.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2007 du må slå mine 84knop da :D (eika med pappa sitt brukernavn) men er ikke tvil om hva jeg hadde valgt hvis jeg twistern din hadde stått til salgs når jeg skulle kjøpe båt.. da hadde jeg nok hatt en twister nå som tåler litt mer enn 1m bølger i 70knop uten å revne bunnen og sprekke dekket flere steder Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 17.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2007 Hva blir netto vekten etter forandringen ? Er carbon forsterkningen lagt i hele bredden av skroget ? En annen ting - skal du montere opp ny vind-dekslet foran motoren ? Jeg spør bare . Bildene ofres som skriveunderlag til BP's medlemmer . vetkten aner jeg ikke men er ikke mer enn det vanlige, carbonen ligger i hele fronten ;) wind breakeren skal opp ja ser litt ekstra tøffer ut hehe ;) Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 17.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2007 du må slå mine 84knop da :D (eika med pappa sitt brukernavn) men er ikke tvil om hva jeg hadde valgt hvis jeg twistern din hadde stått til salgs når jeg skulle kjøpe båt.. da hadde jeg nok hatt en twister nå som tåler litt mer enn 1m bølger i 70knop uten å revne bunnen og sprekke dekket flere steder tror ikke de 84 skal vere noe problem ;) twister 22 går jo over 90 med 2,5 260hk hehe ja tror ikke den stakkars argoen din tåler alverden hehe og blir nok lite å stille opp med mot twisteren min (rolls royce på sjøen) Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 (redigert) tror ikke de 84 skal vere noe problem ;) twister 22 går jo over 90 med 2,5 260hk hehe ja tror ikke den stakkars argoen din tåler alverden hehe og blir nok lite å stille opp med mot twisteren min (rolls royce på sjøen) vi får se hvem som vinner NM og VM til sommern da :D hehe.. du har endel bedre båt enn meg men jeg vinner fordet vøttø.. jeg sitter bak rattet og roper KAMIKAZE mens jeg gir gass i 1,5m bølger :D synd jeg må gå ned til en trimma 90hk for og kjøre løp med den båten jeg har men 65knop funker vel det å... men satser på atte det blir en morsom sesong :D Redigert 18.Oktober.2007 av Gladiator (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 19.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2007 tror du kommer til å bade ganske tidelig i løpene om du skal holde på sånn, og tviler på at du greier å henge med de litt støre cattene og ikke minst v bunnerne i bølgene uannsett hvor gal man er. men men lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 19.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2007 for å være ærlig så tviler jeg på atte argo'n er konkuranse dyktigt uten alt for mye ombygging.. er rett og slett for tung :/ og med en argo17 så sliter jeg i litt bølger iforhold til deg som har 90cm større båt og 3-7knop høyere toppfart :/ skulle gjerne hatt en twister men så var det lommaboka da :/ vil jo gjerne beholde mercuryene til jeg får en større catte som er konkuranse dyktig i 3c jeg VET jeg kommer til og flippe helt i begynnelsen av sesongen.. men shit happens Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 20.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2007 hehe du får ha lykke til ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.