Concorde Startet 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2007 Ville bare dele med dere at vi skal hente Saga 315 2005 mod. med Volvo D-4 -225 om 2,5 uker, er så spent! Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Gratulerer, det blir spennende. Forstår godt at spenningsnivået er høyt nå. Er snart vår. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Concorde Svart 6.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Takk, ja nå er det 2 uker på jobb, kommer sikkert til å mase høl i hue på alle på jobben om båt og påsketur Sitér dette innlegget Link to post
opas Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Gratulerer , jeg vet akkurat hvordan det er , jeg venter selv Sitér dette innlegget 2008 mod Askeladden 525 Excel m/ 90hk Mercury Optimax Link to post
ter-av Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Gratulerer. Fin båt. Det var en av flere vi vurderte da vi handlet ny båt for et år siden. Ha en god sommer! mvh ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Naurstad Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Gratulerer, var på nettet og så på bilder av denne. Det ser ser ut som en praktisk båt både som turbåt og fiske. Også bra fart for å være en halvplaner. Fitjarøyene skal vel besøkes flittig, flott sted som jeg har vært noen ganger. Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
olpi Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Gratulerer med ny båt! Brodern fikk sin nye 315 m/240 Yanmar i sommer. Han er foreløpig godt fornøyd såvidt jeg vet. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Gratulerer, fin båt du får mye glede av Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
tebi Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Gratulerer med flott båt. Det er nesten som å vente baby dette. Og ja, det er snart vår. Håper på båtvær i påsken. Men påsken i fjor er fortsatt lagret i harddisken. Det var vått!! Kanskje vi sees i distriktet? Sitér dette innlegget Link to post
Concorde Svart 6.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Tusen takk til dere alle, Fitjarøyane må dere bare ta dere tid til hvis dere kan, jeg er født og oppvokst i øyane, men går aldri tom for plasser å utforske! Sitér dette innlegget Link to post
GOE Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Gratulerer så mye. Kjempefin båt dere har gått til anskaffelse av. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Avmønstret4 Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Æshhhh Gratulerer da Misunnelig jeg, neida Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Gratulerer, flott båt. Var ombord i en sommer og jeg likte spesielt den flotte innredningen. Her er det ikke mye kald plastikk, nei! Ble Viknesen for liten, for du hadde en 880, eller husker jeg helt feil? Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Bitteliten Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 (redigert) Gratulerer med flott båt! kommer sikkert til å mase høl i hue på alle på jobben om båt Kan du ikke gjøre det med oss i stedet da - vær så snill vi synes jo det er morro Redigert 6.Mars.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 (redigert) Gratulerer med ny båt!!! Blir nybåt for meg også til sommeren. Dog i ett annet kaliber. Blir saga 27ac. Redigert 6.Mars.2007 av måsinj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Gratulerer så mye til både sjøtroll og måsinj! Dere blir sikkert fornøyde begge to, Saga er solide saker, norsk kvalitet og tradisjon. Snart er det vår! mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Concorde Svart 6.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Skal oppdatere når vi henter den Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Gratulerer, veldig fin båt. Har også vurdert 315 som ny båt, men jeg tror den blir litt liten. Sitér dette innlegget Link to post
Concorde Svart 7.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 Stemmer det bjoris, men vi trengte større salong, kan det ha noe med at jeg legger meg ut? Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 8.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 (redigert) Føler du at båten er mye større enn Viknes 880? Redigert 8.Mars.2007 av Blue_Dragon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 8.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 Salongen er ok, men ikke spesielt romslig i Saga`n. Har en litt tungvint løsning med pasasjsete som snues og løse puter som må settes på plass for å få full salongplass. Det er et skap som blir snudd rundt når mar snur passasjersete. Det kan m.a.o. ikke brukes til alt mulig. Fremme i båten er nok plassen en del større enn Viknes 880 tror jeg. Toalettet er også romslig i Saga`n. Akterdekk vil jeg mene er noe mindre/kortere på Saga`n enn på Viknes 880. Det er i hvertfall adskillig mindre enn på NB870. Sitér dette innlegget Link to post
Concorde Svart 8.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 Det er vel litt mer plass i salong og toalett, ellers er løsningene omtrent like. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.