SRA Startet 6.Mars.2007 Del på Facebook Startet 6.Mars.2007 (redigert) Har en eldre 4HK suzuki, spinner på full guffe, virker som vulk er gåen i propell (greier å dreie den med håndkraft) - kan dette festes på noe vis?? - noen som vet hvor det selges billige propeller, gjerne på nett Redigert 6.Mars.2007 av SRA (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 6.Mars.2007 Del på Facebook Svart 6.Mars.2007 Det er vel brytepinne på denne, og det pleier å være festet reservebrytepinner og propellsplinter under dekselet på motoren.............. -hvis du skulle være så uheldig å kjøre den i bunnen....... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
SRA Svart 6.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2007 Jo den har brytepinne, men den er OK Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 7.Mars.2007 Del på Facebook Svart 7.Mars.2007 Har hatt lignende problemer på to motorer før. Jeg måtte bytte propell på begge... Hvor de er billige vet jeg ikke forsøk på markedet og på finn under motmotor deler... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Mouche Svart 7.Mars.2007 Del på Facebook Svart 7.Mars.2007 Har en eldre 4HK suzuki, spinner på full guffe, virker som vulk er gåen i propell (greier å dreie den med håndkraft) - kan dette festes på noe vis?? Min erfaring er at det går ikke! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Regent Svart 7.Mars.2007 Del på Facebook Svart 7.Mars.2007 Been there.done that. Gammel 8hester yamaha. Tok propell i en søyleboremaskin og borret et hull akkurat i overgang mellom propellboss og hylsa som sporet til brytepinnen er i, slik at halve hullet var i propellboss og resten i hylsa. gjenget opp til en 6mm bolt, skrudde bolt inn og kappet det som var utforbi. En sånn på hver side, og det har holdt i 3 år nå. Lykke til Sitér dette innlegget Hei og hå Regent Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.