Suzuki Startet 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2007 er det noen som kjenner denne ? Omtalt i siste PB, dings som settes på tilførsellednigene og føler på strømtrekket når den " tester " pumpa" i intervallet du selv angir. Trekker den strøm ( motstand ) så lenser den. Sikkert samma systemet som RULE; men kan altså sette intervallet selv, samt at man kan sette den på hvilken pumpe som helst. Noen som veit om forhandler i Norge ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Ingar Svart 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 Kjenner ikke denne, men hvorfor velge en slik løsning fremfor en vanlig nivåbryter? Ser flere ulemper, men ingen fordeler. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 Fordelen er nok at du ikke har noe utover pumpa som ligger nede i det griseriet. Så nivåbryteren kan ikke sette seg fast av de greiene som samler seg der nede. Ellers kjøper du dette med økt strømforbruk, med mindre systemet er slik at pumpen startes av en nivåbryter som ligger langt oppe på et plan over griseriet og stoppes av denne strømføleren. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 8.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 Kjenner ikke denne, men hvorfor velge en slik løsning fremfor en vanlig nivåbryter? Mnja. Mest fordi kjølsvinet ( jada, jeg sier det enda en gang; KJØLSVINET ) mitt er ca 2-4cm høyt, og veldig utilgjengelig. Å sage i filler innerlineren bare for å få montert en nivåbryter, er ikke helt min stil. Alternativet er en sånn " induktiv " føler, men funksjon og montering av denne er litt usikker... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Suzuki Svart 8.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 Man kan lese mer om konseptet HER Mulighet for alarm ved lang pumpekjøring eller blokkert pumpe. Problemet jeg baler med, er beskrevet i DENNE tråden. Har noen tips til små, lettmonterte nivåbryter, mottas dette med takk. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
CapD Svart 8.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 Kan denne være noe? Sitér dette innlegget 1976 Huglo 27 1990 Hansvik 18 combi 1987 Nord West 900 2001 Terhi Nordic 6020 C - 2005 Quicksilver 620 Flamingo Link to post
Hilmar 2 Svart 8.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 Bruker bare helautomatiske pumpene fra RULE kjempegode pumper . Forøvrig har jeg montert en nivåbryter med en alarm og lampe på hvis lensepumpa slutter og virke! Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.