Jump to content

Lensevakt First Mate Aqua

Suzuki

Recommended Posts

er det noen som kjenner denne ? Omtalt i siste PB, dings som settes på tilførsellednigene og føler på strømtrekket når den " tester " pumpa" i intervallet du selv angir.

Trekker den strøm ( motstand ) så lenser den. Sikkert samma systemet som RULE; men kan altså sette intervallet selv, samt at man kan sette den på hvilken pumpe som helst.

Noen som veit om forhandler i Norge ?

Suzuki

No boat needed..

Fordelen er nok at du ikke har noe utover pumpa som ligger nede i det griseriet. Så nivåbryteren kan ikke sette seg fast av de greiene som samler seg der nede.

Ellers kjøper du dette med økt strømforbruk, med mindre systemet er slik at pumpen startes av en nivåbryter som ligger langt oppe på et plan over griseriet og stoppes av denne strømføleren.

Kjenner ikke denne, men hvorfor velge en slik løsning fremfor en vanlig nivåbryter?

Mnja. Mest fordi kjølsvinet ( jada, jeg sier det enda en gang; KJØLSVINET :smiley: ) mitt er ca 2-4cm høyt, og veldig utilgjengelig.

Å sage i filler innerlineren bare for å få montert en nivåbryter, er ikke helt min stil. Alternativet er en sånn " induktiv " føler, men

funksjon og montering av denne er litt usikker...

Suzuki

No boat needed..

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...