Thorlyn Svart 30.Mai.2008 Del på Facebook Svart 30.Mai.2008 Det var stivt for riskoker delen ja.. Men bank i bordet Symaskinene har en lei tendens til og gå "evig" og kun nøye seg med slitedeler.. noe de grønne kanskje ikke kan "skryte av" Far byttet impeller på 50 hk yanmaren i år.. den gamle var ikke mindre enn 12 ÅR og vet dere hva.. LIKE FIN OG SPENSTIG Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Per T Kålin Svart 31.Mai.2008 Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 Bare til orientering så kan jeg nevne at jeg for noen år tilbake kjøpte og importerte en del flydeler og komponenter fra USA. Instrumenter f.eks. feier allt av båtinstrumenter fullstendig av banen i kvalitet og pålitelighet. Allikevel opplevde jeg at likeverdige flyinstrumenter kunne koste bare halvparten av båtinstrumentene, (produsert for båt). Slik sett så har båtbransjen priset seg helt ut på jordet. Per Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.