Hydrox Startet 8.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2007 Noen som vet om X-målet/ veivsenter er det samme i forhold til boltehull på Mercruiser og OMC/volvo DP-s og SX drev? For å forklare litt nærmere: Hvis man tar av et OMC drev(Volvo DP-S og SX) og skal montere et Mercruiser drev på hekken så må man borre to nye hull i tillegg til de 6 som allerede er der etter OMC drevet. Vil kavitasjonsplaten komme nøyaktig like langt ned om man bruker de 6 skruehullene etter OMC drevet og kun borrer de to øverste hullene? Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 10.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2007 Noen som vet om X-målet/ veivsenter er det samme i forhold til boltehull på Mercruiser og OMC/volvo DP-s og SX drev?For å forklare litt nærmere: Hvis man tar av et OMC drev(Volvo DP-S og SX) og skal montere et Mercruiser drev på hekken så må man borre to nye hull i tillegg til de 6 som allerede er der etter OMC drevet. Vil kavitasjonsplaten komme nøyaktig like langt ned om man bruker de 6 skruehullene etter OMC drevet og kun borrer de to øverste hullene? Volvo /omc drevet har mye større hull i hekken etter det jeg mener å huske. Men bytter du fra Mercruiser Alpha transome/drev til Bravo så trenger du kun borre to nye hull ekstra ,mulig det er her du har blandet litt? Med merc alpha til bravo vil det komme likt, mens du må ha en overgang fra omc/volvo hull i hekk til Mercruiser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.