Tine IV Startet 9.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2007 Veit at transport har vært oppe div ganger , men finner ikke helt ut av det . Har selvsagt sett igjennom her , men prøver litt til . Saken er grei , skal sende Tine II ( Sandvik 28 ) opp i Mjøsa . Ikke så ille nøye om den kommer til Hamar eller Gjøvik , eller rundt der omkring Kunne vært kjekt å høre fra flest mulige her på BP om firma som frakter båt , kan jo være i Kristiansand eller i Mjøsa traktene . Da det ikke er en fast dato for denna turen, kunne det jo være en tom returbil eller motsatt . Så alt er av interesse så jeg kan prøve flest mulige , så er takknemlig for alle forslag her . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Kosmix Svart 9.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2007 Kan du ikke ta Glommaveien? :) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
baatsman Svart 9.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2007 Be om transport til Eidsvold, vannveien oppover. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
roy_n Svart 9.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2007 Du kan prøve med Fjelking marina på Hamar eller så har du Tom Ola Bull i Eidsvoll. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 9.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2007 Grønnerød transport på Gjøvik (lagret som båtbil, Trond, på min mobil) har telefonnr. 91791467 Flink mann, bra bil og vettuge priser, han kjørte båten min fra Moss og opp til Mjøsa den gang jeg kjøpte den. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Tine IV Svart 12.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2007 Takker for svar , påsken nærmer seg med stormskritt . Så snekka må oppover snart , men prisane varierer så det holder . Men er det like lett å sette snekka på vannet i Gjøvik som i Hamar ? Prismesseig med transporten er det jo nesten et fett , men hørt at det kan være problem å få den på vannet i Gjøvik ? Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Odd Thomas Svart 12.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2007 Mange av oss her oppe bruker Olav Askjer, som faktisk er fra Holmestrand området t.916 89 051 Han har spesialisert seg på båttransport. På sommeren kjører de nærmest skyttel trafikk mellom Gjøvik og Oslo. Det går greit å sjøsette fra bil, men det er ikke nok vann i Mjøsa til dette før i midten av mai. Mjøsa tappes ned på vinteren til fordel for kraftproduksjon og er nå et par tre meter lavere vannstand en normalt om sommeren. dessuten ligger det noe is her og der :) Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 13.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2007 .......men hørt at det kan være problem å få den på vannet i Gjøvik ? Nå er det store problemer men det er det over alt i Mjøsa, grunnen til det er at det ikke er vann der nå og alle bryggeanlegg ligger på tørr grunn. Ved normalvannstand er det fint å sette ut båt flere steder på Gjøvik. Rambekkvika foreksempel er en super plass for å bedrive slike lystige saker som å sette ut båt, en må bare vente til ca 1. juni før det er vann nok til at båten flyter. Hilsen Hebbe X-Totning....... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Mr. Import Svart 13.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2007 ring Kristian 92238444 , han skal kjøre en tur med en båt for meg, mulig han kan ta den på retur. Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 13.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2007 Ring Espen Svendsen Transport, han har god erfaring med transport av båter og har nylig startet nytt firma, tror han har gode og konkuransedyktige priser post@espentransport.no eller 32 79 02 33 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.