Jump to content

Lite båtprosjekt, 18 fots seilbåt

Logshu

Recommended Posts

Hei,

Er ein ny brukar på dette forumet og har eit lite båtprosjekt på gang.

Har ein liten 18 fots seilbåt som treng oppussing innvendig. I realiteten er det vel egentlig ei seiljolla med overbygg, då det einaste som finst innvendig er eit par langsgåande benker som fortsetter fram i ein forpigg.

Båtprosjektet er vel så enkelt som å skaie om innvendig, samt å lage nokon puter til benkene/forpiggen. Ikkje så veldig omfattende men tenkte eg skulle spørre litt om råd sidan alt er nytt for meg.

Budsjettet er vel stort sett ikkje eksisterande :headbang: Kanskje ein liten overdrivelse men poenget er at ting skal utførast "billig", noko som sikkert betyr at eg må gjera alt sjølv. Skai'en trur eg skal gå greit, men sliter litt meir med tanken på at eg skal sy og laga puter...

Så det eg lurer på er kva type skai eg trenger og kvar eg kan få tak i den billigast, samt kva type lim?

Samt kor eg kan få tak i puter (skumgummi?) og trekk billigast mulig?

Bur forøvrig i Bergen.

Logshu

Hei og velkommen, Kjøp skumgummi madrasser på jysk det er billigst, istedefor hos forhandlere :smiley: , stoff og skai finnes på de fleste stoffbutikker,salmakere etc. er ikke kjent i bergen, men jysk er vel der som alle andre plasser,lykke til

Lim: vanlig kontaktlim el vannbassert kontaktlim, foretrekker det siste

Redigert av horg (see edit history)

Kan man bruke hva som helst av skumgummi i båt ? Jeg mener å huske at det finnes noe som er beregnet for formålet mht. hvor mye vann/fuktighet det kan eller vil trekke ?

Jeg er selv i prosessen med å skulle lage noen nye benker, og håper som alltid på gode tips :-)

Hilsen

Are

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...