erund Startet 9.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2007 Se dette som jeg har hentet fra drivstoffbørsen på denne båtplassen følgende: Statistikk siste 21 dager - Diesel Lavest: Sivet Waagen kr. 5.86 Høyest: Dyrkorn kr. 6.60 Snitt: kr. 6.23 Dette har jeg medfølelse at det stemmer ikke nok. Har det vært solgt så billige diesel drivstoff i siste 3 ukene? Sover denne børsen kanskje? Utdatert? Sitér dette innlegget Mvh erund Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A Link to post
Hilmar 2 Svart 9.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2007 nå som det er vinter er det ikke så mange som fyller diesel til båten= de fleste har da ikke lagdt inn siden i sommer men til våren kan det begyne og skje ting på drivstoffbørsen Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
avsluttet Svart 9.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2007 diesel kan kjøpes på fiskemottaket på Stø i nordland for kr 4,90!, ihvertfall i forrige måned. Jeg har ikke lagt det inn siden dem selger mest diesel til fiskebåter... som leverer fisk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.