Slagskibet Svart 11.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 Ikke engst deg Vikers. Du slår helt sikkert meg i trearbeider for det skal det svært lite til for å klare. Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 11.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 Godt å høre... jeg hadde nemlig en sterk G i sløyd! Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Slagskibet Svart 11.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 Dumme bønder får svære poteter vet du. Jeg har en Lg i bioligi og naturfag fra 8. klasse. Men unger har jeg klart å lage fordet. Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 22.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2007 Greidde selvsagt ikke å dy meg etter å ha sett denne tråden. Bordet er nå klart til listing og lakking Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Blue_Dragon Svart 22.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2007 Skikkelig tøftt.. Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 22.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2007 (redigert) Den der borplata var ikke direkte stygg nei!! Flott! Redigert 22.Mars.2007 av M/B Shanty (see edit history) Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
skibsplast ohoi Svart 22.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2007 Fy feite den der bordplata va tøff. Kan du si noen ord om hvordan du gikk fram Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Whistler Svart 22.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2007 Den originale bordplaten. Avfettet og en god runde med sandpapir. Teakstaver lagt på med epoxy. Mønstrene er skjært til og felt inn i etterkant. Natene ble så fyllt med epoxy. Deretter slipt. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
skibsplast ohoi Svart 22.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2007 Hva er dimmensjonen på teakstavene du brukte ? Har en par gamle heltre teakdører som står og venter på et nytt liv. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Whistler Svart 22.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2007 (46X5)mm - Kjøpt fra Maritim for 41,- pr meter. Samme dag som stavene kom var prisen satt opp til 53,-/m Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Fusebox Svart 22.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2007 Passelig bord til en passelig fly... Pent Bord Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 22.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2007 Greidde selvsagt ikke å dy meg etter å ha sett denne tråden. Bordet er nå klart til listing og lakking Flott bordplate, skal du ha det bordet i Baylineren? Hordan passer dette inn sammen med looken i båten forøvrig? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Whistler Svart 22.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2007 Bordet er til Baylineren. Har planer om å fjernet teppet i kabinen så fort jeg finner parkett/heltregulv som ser ok ut, og som er betraktelig tynnere enn 14 mm, så det skal nok passe inn. Har forøvrig lagt teakdørk i cockpit og på fordekket. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Slagskibet Svart 23.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2007 Flott bordplate, skal du ha det bordet i Baylineren? Hordan passer dette inn sammen med looken i båten forøvrig? Du burde gå i østerled og beskue den. Båten til Whistler tar seg meget,meget godt ut ! Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 23.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2007 Var det ikke slikt at noen solgte teakstaver betydelig billigere en Maritim? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.