bliss X Startet 12.Mars.2007 Del på Facebook Startet 12.Mars.2007 Jeg har gamle VDO tankmålere på vann og dieseltank (tidlig 80 tall). Har mye problemer med de gamle giverne, og kunne tenkt meg å byttet ut både givere og instrumenter med Vema givere/målere. Det jeg ikke vet er om vema giverne passer i hullene til de gamle VDO giverne. Noen som har erfaring med dette? Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Byttet dieselgiver fra VDO(tidlig 80 tall) til Wema i fjor, passet perfekt , Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 maritim sa at wema og vdo hadde forskjellig boltsirkel.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Martelle Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Så lenge du bytter både instrument og giver går det kjempefint. Wema har en fiffig liten flens som passer både til VDO og til Faria sine givere. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Wema monteringsflens for drivstoff- og vanntankgivere. Denne må brukes og kjøpes separat Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Byttet giver i dieseltanken fra VDO til Wema og den passet helt fint. Wema har giver i mange forskjellige lengder. Fikk råd fra Wema å sjekke om instrumentet jeg hadde virket sammen med Wema og det gikk helt fint. Men det er ikke alle instrument som passer sammen med Wema giver. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Mitt gamle 80 talls VDO fungerte ikke med Wema-giveren Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 (redigert) Det finnes 2 typer flenser til VDO givere hvor skille går er jeg ikke sikker på , men hvis du ser nøye på toppen av den giveren du har i dag Lasse så er det langt nummer her som sier det meste om giveren . Kellox har gammle givere på lager ca 1800,- Redigert 12.Mars.2007 av power (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.