Onkel Donald Startet 12.Mars.2007 Del på Facebook Startet 12.Mars.2007 Jeg skal selge en Mercruiser 170HK + Alfa One drev, er det noen som vet hva jeg kan forvente av pris. Info: -Mercruiser 170HK - 4 cyl. -ferskvannavkjølt -forgasser- motor -alpha one drev Motoren er fra 1987, jevnlig service er tatt. O. Donald Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Usikker på hva du vil få men vil tippe ca 15.000,-. Har du handlet ny motor? Hva ble det? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Onkel Donald Svart 12.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 (redigert) he-he,,, ja nå lurer du nok,,, Som nevnt tidligere på forumet så hadde egentlig tenkt å utsette motorbytte til neste år, i og med at puter og kabin ble pusset opp i vinter. Men så kom jeg over et meget bra tilbud jeg ikke kunne si nei til. Et firma på østlandet (autorisert Merc. forhandler) hadde en utstillingsmodell som skulle selges. Prisen var avgjørende for at jeg slo til: 06 mod. Mercruiser 4.3 MPI 220HK inkl: -ferskvannskjøling -transom -alpha drev -instrumenter - kabler (Bruker eksisterende gasspådrag og styringskabler.) Alt dette for under 110 lapper. I og med at jeg ikke ga mer enn 160 ' for båten så synes jeg ikke denne prisen er for galt. Og nå kommer båten å bli som NY....(i tillegg til grom lyd) I tillegg kommer installasjonskonstnaden, som jeg allerede har klart å prutte ned Redigert 12.Mars.2007 av O.Donald (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Hørtes ikke dårlig ut den prisen der! Du får ha lykke til med motorbytte og evt salg av den gamle. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.