Jump to content

Bayliner 3587 akterkabin - erfaringer?

Chillaks

Recommended Posts

Noen som kjenner til Bayliner 3587, erfaringer? Jeg kunne tenke meg en stor, romslig båt med akterkabin og ser at 3587 får man for ned mot $90-100.000 for 1996 mod i USA.

De av dere som har importert fra US, hva ville prisen på en slik båt komme på her hjemme inklusive alt? Hvordan er det med motorer og CE-merking, er det mulig å få merkingen dersom orginale motorer står i?

Bayliner3587.jpg

Jeg vil tro denne båten er mye lik min bortsett fra akterkabinen og akslingene.

Min kom på rett over 500 lapper uten motorer, de går vel for rundt 60000usd der borte. De orginale motorene kan neppe ce merkes, husk at du fort kommer opp i en 80.000 bare i avgifter på motorene om du velger å ta de med. Hk avgiften er vel over 130 kroner hesten + moms så det blir noen kroner. Kansje du kan få noen kroner for de på ebay og selge de i usa?

Ellers er jo båtene godt utnyttet med tanke på plassen, vær obs på at det er brukt tepper på dørken noe du kansje ønsker å endre på etterhvert...

Sjekk også at noen påtar seg ce merking før du vurderer kjøp, prisene på dette varierer...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...