troja Startet 12.Mars.2007 Del på Facebook Startet 12.Mars.2007 har lest litt på det jeg har funnet hær på baatplassen! men lure jo på dette med retningen på inn og ut slangen hvist jeg kobler etter pilene kommer partiklene i filteret og det er vel det som er meningen med ett filter? kobler jeg motsatt så kommer partiklene ned i glasset og kan tappes ut med vann og slam! e det da noe vits i filteret? og har vi noen garanti på at partiklene samler seg i glasset og stopper dær? er det forskel på vannutskiller til bensin og disel? er det noe jeg bør tenke på før jeg skifter har kjøpt helt ny vannutskiller i dag og tenkte bare og skruve av den gamle og sette på den nye er det så enkelt som jeg tror Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Det spørs hvilken vannutskiller du har. Er det CAV/Lucas er min mening at retningen må snus. Det har vært diskutert tidligere i denne tråden Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Tja.. Kontruktøren mener at man ved å presse drivstoffet gjennom filteret først vil presse små vanndråper sammen til større slik at man får skilt ut mer vann. Andre, blant annet Ingar, ser jeg mener at man ved å snu strømmen vil kunne øke levetiden på filteret ved at dritten blir liggende igjen i koppen. Jeg for min del velger å forholde meg til produsentens anvisninger, det har i alle fall fungert fint for meg i mange år. Hvorfor forandre på noe som virker helt som det skal? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.