Yankee Startet 12.Mars.2007 Del på Facebook Startet 12.Mars.2007 Noen som vet om hvor det går an å få kjøpt en Mercrusier V8 bensin som egner seg for overhaling? Sitér dette innlegget Link to post
static Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Ja da! Det går fint ann det! Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 (redigert) O.Donald er kanskje din redningsmann hvis du klarer deg med 4 sylindret ? https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=28113 Redigert 12.Mars.2007 av Slagskibet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Noen som vet om hvor det går an å få kjøpt en Mercrusier V8 bensin som egner seg for overhaling? Disse vokser ikke på trær hvis du skal ha en billig Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Det ligger sikkert flere til salgs på finn.no kommer an på hva du vil betale for en motor da? Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Det ligger sikkert flere til salgs på finn.no kommer an på hva du vil betale for en motor da? Ikke billig ferskvannskjølt Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Ikke billig ferskvannskjølt Det har han ikke sagt noe om heller Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 12.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Lite på finn nå ja. Ellers har jo 7.4l fra nittitallet ligget på 20.000 kr i god stand Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 13.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mars.2007 Fint her er mange som vil selge meg gamle motorer, men jeg skal ha mercruiser. Ingen som kjenner til verksteder som har stående motorer som de har tatt i inbytte? For eksempel at noen av dere har handlet inn en motor! Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 13.Mars.2007 Del på Facebook Svart 13.Mars.2007 Har du prøvd noen av disse: http://www.ayn.no/ http://www.americanyachtseurope.com/index.php?usr_lang=3 Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Seacrest Svart 13.Mars.2007 Del på Facebook Svart 13.Mars.2007 Hva med denne da http://www.sarpsborgmotor.no/site/maler/x/...p;artikkelid=39 Mangler to sylindre, men de seks som er igjen står jo i riktig posisjon Mvh Rune Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 13.Mars.2007 Del på Facebook Svart 13.Mars.2007 (redigert) Noen som vet om hvor det går an å få kjøpt en Mercrusier V8 bensin som egner seg for overhaling? Såvidt jeg har forståelsen for, så egner de fleste motorer seg for overhaling Følg med på www.finn.no og kanskje også www.autodb.no. Mercruiser er en veldig mye brukt motor, så tidvis er det mange for salg. Hilsen Are Redigert 13.Mars.2007 av Fusebox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Import Svart 13.Mars.2007 Del på Facebook Svart 13.Mars.2007 hei, ring Jørgen 93047402 ,så ordner han det Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 13.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mars.2007 TAkk for mange svar. Når jeg spør om motor som egner seg til overhaling så er det selvfølgelig en som er nedslitt med dertil lav pris. Da kan jeg bygge den opp på nytt til topp stand. Finn m.v. følger jeg jevnlig med på, men jeg ser jo at det skjelden forekommer utslitte mercruiser motorer, så de må være bra selv med saltvannkjøling. Tar gjerne mot tips på båtforretninger som har handlet inn bensinmotorer når de leverer nye. Mr. inmport, har jørgen billige motorer? Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 13.Mars.2007 Del på Facebook Svart 13.Mars.2007 Hva trenger du ? Komplett motor eller kun en blokk ? Årsmodel (før eller etter 86 ? ) Ca pris ? Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 14.Mars.2007 Del på Facebook Svart 14.Mars.2007 Kontakt en amcarklubber rundt i landet og hør om noen av dem skal importere en bil fra statene og betal dem litt for litt plass i container. Husk å ta av marinisering så du kan ta den inn som delemotor til eks "lastebil" , nye regler for slikt montert i båt men "det ingen vet har ingen vondt av " Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 15.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Hmm. Er ikke greia for meg å jukse. Er her ingen som har en gammel mercruiser liggende da? Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Hmm. Er ikke greia for meg å jukse. Er her ingen som har en gammel mercruiser liggende da? Er ikke direkte å jukse bare å ikke betale en unødvendig hk avgift som er illagt båtmotor, men ikke på bilmotorer om du tar inn separat bilen. Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Bare en sleng-tanke....sånn i forbindelse med import av lastebilmotor som nevnt over; Dodge RAM har Viper sin V10.....500+ hk Det er jo ikke en BMW/Mercruiser, mer snasig likevel. Skulle hatt en sånn i seilbåten for å komme fort til og fra brygga! Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Sleipner93 Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Er det ikke kjekkere med 12sylindre da Riktignok litt dyrt men : http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...=347&page=3 Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 12.April.2007 Del på Facebook Svart 12.April.2007 Hei... fått deg motor? Har en Merc 7,4l fra 92/93 som du kan få for kr 19 000,- Starter å går som ei klokke, men er endel rust på manifoilder... Står i en 20fot wakeboard båt... Kunne tenke meg en 5,0l i stedet... noen som har? Merc eller ford! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.