Jump to content

Skott-trekk

Fast211

Recommended Posts

Vi har en gammel Skarpnes med "pus trekket" inntakt fra 1980. Det er på høy tid og skifte dette. Jeg har sett en del båter hvor man har prøvd og bytte ut dette selv, og resultatet er ikke særlig bra….

Det jeg lurer på er derfor: vet noen om noen (i asker/oslo regionen) som gjør den type jobb. Jeg har tenkt på møbeltapetserere o.l.? Hvis noen har tips med navn/nummer er det selvfølgelig det beste.

Jeg tror at grunnen til at mange båter som er trekt om "hjemme" ikke ser så bra ut er antagelig vis at mange har brukt et dårlig lim som løsner etter hvert,

kjøper du et lim som sitter godt og er beregnet for slike ting tror jeg nok at du får dette her pent selv :smiley:

Der er jeg uenig. Det nye trekket, 2mm tykt, er brannhemmende, kan strekkes og er greit å jobbe med. Vær nøye med utstryking av limet bare så blir det bra.

hmmm

Leter etter et sted hvor jeg får tak i skrogtrekk... 2mm høres ut som det jeg leter etter.... Skal ha det nokså lyst, men trenger ikke være Hvitt!

Linker til nettet, eller tlf??? noen?

hmmm

Leter etter et sted hvor jeg får tak i skrogtrekk... 2mm høres ut som det jeg leter etter

Titanduk i Holmestrand selger så kalt feilvare direkte fra fabrikk. Det er billig (ga 20 kroner for meteren for noen få år siden), men det er som regel lite utvalg i farger.

Feilene er normalt ganske små - har kjøpt der selv og det ble egentlig ubetydelig med avkapp selv om man skal klippe vekk det som er feil

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...