puteunderarmen Startet 12.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2007 (redigert) var hos min lokale båtutstyrpusher og handla ny styrekabel. hadde sjekka litt på nettet å funnet ut at jeg trengte en m66 ultraflex-kabel. kosta seffern skjorta, men da jeg kom hjem så ser jeg at det ikke er ultraflex men noe som heter: produsent: Pre Tec produkt: Steer flex kabelen fungerer sikkert bra den men når jeg betaler ut fra listeprisen til ultraflex så forventer jeg deres kjente kvalitet og ikke noe billig kopi som butikken tar full pris for. har sjekka litt på nettet men finner lite..noen som har hørt om produsenten eller kjenner til produsenten eller produktet? Redigert 12.Mars.2007 av puteunderarmen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 12.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2007 (redigert) Her er i alle fall produsenten.. Hva som er forskjellen på disse vet jeg dessverre ikke. http://www.pretechco.com/ Redigert 12.Mars.2007 av vikers (see edit history) Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
rago63 Svart 13.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2007 -De skryter jo uhemmet av produktet på hjemmesiden sin - jeg syns den så fin ut jeg? Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Slagskibet Svart 13.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2007 Hadde du forventet at de hadde skrevet at de solgte no billig dritt da ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.