Jump to content

styrekabel, ultraflex eller?

puteunderarmen

Recommended Posts

var hos min lokale båtutstyrpusher og handla ny styrekabel. hadde sjekka litt på nettet å funnet ut at jeg trengte en m66 ultraflex-kabel. kosta seffern skjorta, men da jeg kom hjem så ser jeg at det ikke er ultraflex men noe som heter:

produsent: Pre Tec

produkt: Steer flex

kabelen fungerer sikkert bra den men når jeg betaler ut fra listeprisen til ultraflex så forventer jeg deres kjente kvalitet

og ikke noe billig kopi som butikken tar full pris for.

har sjekka litt på nettet men finner lite..noen som har hørt om produsenten eller kjenner til produsenten eller produktet?

Redigert av puteunderarmen (see edit history)

Her er i alle fall produsenten.. Hva som er forskjellen på disse vet jeg dessverre ikke.

http://www.pretechco.com/

Redigert av vikers (see edit history)

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

-De skryter jo uhemmet av produktet på hjemmesiden sin - jeg syns den så fin ut jeg?

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...