Scand25 Startet 13.Mars.2007 Del på Facebook Startet 13.Mars.2007 Hei! Er det noen som kan gi meg tips om hvor jeg kan få kjøpt badeplattform til Scand Classic 25 AV. Har vært i kontakt med Scand Boats, og ser at det er å få tak i uoriginalt med støttestagene vendt oppover. Jeg ønsker uoriginal plattform med stag vendt nedover mot trimplanet. Ellers ønsker jeg alle en trivelig vårpuss! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.Mars.2007 Del på Facebook Svart 13.Mars.2007 Velkommen! Det spørs vel om trimplanet er solid nok til å bære en plattform, sannsynligvis må den forankres vhja langsgående profiler, slik som på Baltic. Antagelig er eneste utvei å støpe en selv. Sitér dette innlegget Link to post
Cirkeline Svart 13.Mars.2007 Del på Facebook Svart 13.Mars.2007 Her er der noen produsenter av syrefast: http://www.suntec.no/suntec-start.htm Svennevig & Ødegård A/S Homborsund, 4888 Homborsund 37 04 64 19 Suntec ligger jo nærmere der du bor og så yter de en fantastisk flott service. Cirkeline Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 13.Mars.2007 Del på Facebook Svart 13.Mars.2007 Kjøp på Maritim. Når jeg hadde Scand 25 classic var det montert badeplattform på denne som var kjøpt på maritim med stige i midten. Fungerte ypperlig og var pent å se på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.