Yankee Startet 13.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2007 Noen som vet om noen som er flinke på kalesjereperasjon i Kristiansand og omegn? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2007 Sagen på Mjåvann er kjent for meget god service. Sitér dette innlegget Link to post
Hantoen Svart 13.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2007 (redigert) Noen som vet om noen som er flinke på kalesjereperasjon i Kristiansand og omegn? Kalesjeverkstedet. Holder til på Søm, han er hyggelig og flink syntes jeg. Prøv www.kalesjeverkstedet.no Hvis jeg ikke tar helt feil der da. Redigert 13.Mars.2007 av Hantoen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Krsand Svart 13.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2007 Har for noen år siden fått hjelp til dette hos Varodd Industrier. Mener de skiftet ett vindu, sydde alle sømmer til glidelåser på nytt, vasket og impregnerte. Også til en rimelig penge. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 14.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2007 Kalesjeservice på Hånes har jeg brukt. De sydde opp en stor søm for 100 kr, billig syns jeg. Bra service og hyggelige folk. Du finner i kjelleren på kjøpesenteret på Hånes Jon Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 14.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2007 (redigert) Og Kalesjeverstedet Kalesje-Service 38045990 reiser til Mandal for tilpasning, gjorde ihvertfall det for en venn av meg. Jeg har brukt for å skreddersy kalesje til 2 snekker. Har ingen erfaring med Kalesjeverkstedet. Rettet: Blandet de to firmanavnene. Redigert 14.Mars.2007 av Rolf (see edit history) Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Roy_Hasla_26 Svart 8.April.2007 Link til dette innlegget Svart 8.April.2007 Det er riktig at Kalesje Service på Hånes reiser ut for å tilpasse kalesjen. Kalesjene derfra sitter som et skudd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.