Gjesti Startet 15.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 15.Mars.2007 Hei Jeg skal ta nytt hull i transom i forb.med montasje av min nye VP D4 260 i min Mariah Shabah. Har kjøpt meg en fin Black&Decker el sag for opersajon,samt at jeg har VP mal for jobben. Hva bør jeg smøre flatene med/forsegle for at det skal holde seg tett i kantene i hullet. Noen som har erfaring? Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 15.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2007 Topcoat er vanlig å bruke, men dette vil nok sprekke opp med tiden. Skal du ha det varig tett, så burde det ligge et lag med glassfiber/polyester og deretter topcoat (slik det er gjort på innsiden av akterspeilet. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 15.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2007 Samme tema: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=27939 Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.