Lars Hansen Startet 16.Mars.2007 Del på Facebook Startet 16.Mars.2007 Hei! Skal gjøre om litt på innredningen på uteplassen i år! Har i dag kun en rett benk bak, men skal gjøre denne om til en "vinkel/hestesko sofa" På kanten av platen til den nåværende benken, er det teak-list 15x70mm. Skal nå lage benk på begge sider, som går fremover i båten. Som en avslutning på disse benkene, vil jeg ha en 90˚bøyd list i teak. (Hjørne) Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i disse? Har sjekket: Topp Fritid Østsiden Trelast Hasslundsøy Trelast Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 sjekk HER Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 (redigert) Ta og kjøp rette lister da sett de mot hverandre bil pent dette også. : Bjørn Redigert 16.Mars.2007 av Hasla 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
static Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 Lonalist har et glimrende utvalg i lister. De kan sikkert sende deg noen lengder dersom du ikke bor i Arendal. Hjemmesiden til Lonalist her Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 Jeg har akkurat bestilt endel listverk fra Maritim i Arendal. Sitér dette innlegget Link to post
tebi Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 http://www.maritim.no/product.aspx?id=8006...upkey=003011001 Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 Hvorfor ikke bruke en gjære sag og kutte lister selv? Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 Du kan få tak i noe tykke lister flate og så runder du gjørne etter på med pusse pappir bli toppers dette også.Når du bruker litt tykke lister så har du noe og gå på når du pusser.mvh Bjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
omorv Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 sjekk HER Jeg har en katalog (fra 2002) fra Haave Listhøvleri (linken ovenfor). Det kan se ut som om de har alt en kan trenge av listverk. De har (hadde ihvertfall i 2002) avrundede 90˚ hjørnestolper i forskjellige dimensjoner fra kr. 156,- til 300,- pr. meter. Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 17.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2007 Grunnen til at jeg vil ha disse buede listene, er at det er det som er brukt ellers i båten fra før. De som var linket til fra Maritim kan jeg ikke bruke, siden de blir for lave. De blir nok mer brukt til bordplater etc. Mine lister skal holde på plass putene, derfor trenger jeg dimensjonen 15x70mm Jeg skal sjekke med Haave, men de har nok ikke åpent på lørdager. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 17.Mars.2007 Del på Facebook Svart 17.Mars.2007 Hei igjen Har katalog fra flere leverandører, kan ikke finne noe som du er ute etter. Men kan du ikke "stime" en standarlist? er det ikke noen båtbyggeri, møbelsnekkere, i ditt nærmiljø som kan hjelpe deg, ring Haave og spør for sikerhetsskyld, har bare positive erfaringer med dem Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.