Nor_west Startet 17.Mars.2007 Del på Facebook Startet 17.Mars.2007 (redigert) Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en SOLENOID til en Volvo TAMD61A,jeg vet at Volvo kan skaffe men prisen passer ikke. Redigert 17.Mars.2007 av Nor_west (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
solbris Svart 17.Mars.2007 Del på Facebook Svart 17.Mars.2007 Det er mulig eg kan hjelpa deg, men då må eg ha spesifikasjonan på solinoiden Sitér dette innlegget Link to post
Fairline Svart 20.Juli.2009 Del på Facebook Svart 20.Juli.2009 Solenoidene som Volvo bruker bl.a. på 61A og 41A motorene blir også brukt på lastebiler og andre kjøretøyer. Solenoidene er produsert av et firma som heter REAC AB i Åmål i Sverige. Ta kontakt med Reac så får du kjøpt den solenoiden du trenger. Dn blir ikke levert med Volvo's logo, og prisen er kanskje en tredjedel. Sitér dette innlegget Link to post
stsoleil Svart 20.Juli.2009 Del på Facebook Svart 20.Juli.2009 Jeg er også på jakt etter solenoid til min 61A. Har sjekket med Voilvo Truck Center, men alt på deres biler går på 24 V, og ikke 12. Sendte mail til Reac i forrige uke, og lar deg selvsagt vite straks jeg får svar derfra m v h Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.