giver Startet 19.November.2003 Link til dette innlegget Startet 19.November.2003 Hei Jeg har tenkt å lakkere opp en blå kant jeg har under esing, den har flasset og blitt matt. Borstett fra sliping er det noe spesiellt jeg må tenke på ? Noen tips ad hva slags lakk jeg bør bruke ? mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 20.November.2003 Link til dette innlegget Svart 20.November.2003 Jeg fikk lakkert en skade et par år siden. Slipte ned gelcoaten og vasket av med lynol. Så sprøytet vi på lakken. Lakken var kallet "SeaCoat" som var en to komponents lakk, dvs du måtte blande inn herder før påføring. Den var tørr på en halv time. Meget bra resultat. MVH Sitér dette innlegget Link to post
Kewk Svart 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 Har nå pussa ned den gamle withen min, og skal om ikke altfor lenge begynne med lakering. Skal spraylakere den, men har aldri gjort det før. Noen som har noen tips eller gode råd å komme med? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 Ta et søk på Båtplassen så finner du en del, f.eks. denne..... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.