Baatmannen Startet 17.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2007 Nok et spørsmål dukker opp fra Baatmannen (som holder på med oppussing av snekka om dagen). Skal male litt av interiøret i båten. Dette er under tak og vil ikke bli så sterk påvirket av vær og vind. Det som skal males er finerplater som er tidligere oljet som nå er pusset litt ned. Har 2 stk 3-liters spann stående i kjelleren. Den ene er vanlig oljemaling, den andre er oljedekkbeis. Hva egner seg best? Eller bør jeg bruke noe helt annet enn dette? Mvh Baatmannen Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 17.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2007 tja, med fare for å banne i kjerka; oljemaling går helt fint. Bruk dog grunning først, gjerne en heftegrunn på oljebasis.. Ellers ble endel sagt om temaet HER, kanskje noe du kan bruke ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
horg Svart 17.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2007 Ville vel ha gått for oljemalingen hvist den har høy glans, tror ikke finish`n blir bra med oljedekkbeis Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 6.November.2007 Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 Har noen tips: En ubehandlet teakplate jeg har kjøpt har fått noen sorte fingermerker fra "mekkefingre". 1 Hva er beste metoden for å få bort dette? 2 Skal teaken behandles med noe før jeg lakkerer den? (dette er til innebruk i salongen) Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 7.November.2007 Link til dette innlegget Svart 7.November.2007 Jeg ville forsøkt med rødsprit. For å være sikker kan du jo teste på et kapp først Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.