peso Startet 17.Mars.2007 Del på Facebook Startet 17.Mars.2007 Har i løpet av vinteren syslet "litt" med en halvfabrikat og nå har jeg endelig fått i motoren. (D3 190HK) Er nå så kry at jeg må få vist det til alle som gidder å se! den heises i. endelig hjemme! Hadde selvfølgelig ikke fått rett motorromisolasjon, så det måtte jeg isolere etter at motoren var satt i. (anbefales ikke) Klarte ikke vente, satt i motoren ved første anledning. Timex Sitér dette innlegget Link to post
tebi Svart 18.Mars.2007 Del på Facebook Svart 18.Mars.2007 Dette blir jo lekkert. Du får skikkelig plass til service. Eller skal du fylle på med annet utstyr nedi der? Hvilken båt er dette? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 18.Mars.2007 Del på Facebook Svart 18.Mars.2007 Se siggen hans. Ramin Touring under bygging :-9 Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
peso Svart 18.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2007 Dette blir jo lekkert. Du får skikkelig plass til service. Eller skal du fylle på med annet utstyr nedi der? Hvilken båt er dette? Ja, den tok utrolig liten plass. Det eneste jeg skal ha i motorrommet er sjøvannsfilteret og dieselfilteret. det meste på motoren blir veldig lett tilgjengelig. kan faktisk stå nedi motorrommet i alle hjørner. Timex Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 18.Mars.2007 Del på Facebook Svart 18.Mars.2007 Skjønner at du koser deg. Dette ser veldig bra ut. Regner med at du er utålmodig etter å komme på vannet. Spørsmål: Ser at du har en plastslange liggende under motoren. Er det praktisk? Dersom dette er en drensslange mellom skottene foran og bak ser den for meg tynn ut. Kan vel lett bli tilstoppet. Ville det ikke vært bedre å ha åpninger i skottene nederst. Uansett, vil denne slangen være i veien for renhold under motoren. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
peso Svart 18.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2007 den slangen er et krav ihht CE godkjenningen. Skal ikke komme ut spillolje av evt lensevann. Så jeg har ikke noe valg timex Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 19.Mars.2007 Del på Facebook Svart 19.Mars.2007 Hei, Gratulerer med motor og prosjekt forøvrig. Hva veier denne båten og hva er forventet marsj og toppfart? Sitér dette innlegget Link to post
peso Svart 20.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2007 Hei,Gratulerer med motor og prosjekt forøvrig. Hva veier denne båten og hva er forventet marsj og toppfart? Takk! gleder meg som en unge til å få den på vannet. Den veier ca 3400 kg. Forventet marsjfart er 20 knop, toppfart vil ligge rundt 23-24 knop. Timex Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.