Enzo Startet 18.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 18.Mars.2007 Plastimo hadde noen solcellepaneler som man kunne rulle samme og stuve vekk når man ikke trenger de , jeg skulle kjøpe et sånt nå men de har kuttet ut å produsere de. Jeg har problem å finne tilsvarende så jeg lurer på om noen her kan komme med tips om hvor jeg kan kjøpe et panel som altså er "rullbart" , 30-40W er en fin størrelse. Sitér dette innlegget Link to post
retbergen Svart 18.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2007 (redigert) jeg så ett på finn.no i dag. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...os=3&tot=33 Redigert 18.Mars.2007 av retbergen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 19.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2007 Takk for tipset , Jeg så også det panelet der rett etter at jeg hadde postet her men 2500.- for 10W + regulator er veldig mye dårligere enn 36W inkl regultator for et stykke under 4000.- slik plastimo sine kostet i fjor da jeg burde kjøpt. Sitér dette innlegget Link to post
kurth Svart 19.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2007 Du burde ikke kjøpe et solpanel på bare 10 w , minimum 30 w. Har selv et på 52 w og er godt fornøyd med det,men der er ikke fleksibelt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.