Kenneth Startet 21.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2007 Hei, Har akkurat kjøpt meg en Standard CP180i plotter som jeg får om ikke så lenge. Tenkte at jeg i den forbindelse skulle laste ned brukermanual til den så jeg kunne lese meg litt frampå. Det skulle vise seg å ikke være så lett. Har hatt problem med dette på samme siden før, og med samme resultat; Det skjer som normalt, bortsett fra at det går utrolig raskt å laste ned 5,5mb og i tillegg kan ikke filen åpnes. Det er helt klart ikke manualen som kommer for filen blir bare noen få kb. Noen som har klart dette, evt har den liggende og kan send den til meg? Siden er http://www.standardhorizon.com Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 21.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2007 Jeg har planer om å kjøpe samme plotteren og har brukermanualen liggende på maskinen min. Send meg en personlig mld med e-post så sender jeg den til deg... Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Svart 21.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2007 Du har IM! Om du skal handle nå så har Seatronic tilbud nå på Sjøen for alle. Plotteren er 5990 som er ordinærpris, men kartet får du for 1000 istedenfor 2000. Jeg fikk den ikke nå siden det er en oppdatering på kartene rundt hjørnet, så de sender alt samlet når de får den. Han gjettet en uke. Ser du er fra Hordaland, men om du ringer de så er det ikke noe i veien for at du får samme prisen du også skulle jeg tro. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Svart 21.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2007 Trenger ikke maile den lenger. Fikk til å laste ned ved å gå "bakveien". Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.