Slagskibet Startet 21.Mars.2007 Del på Facebook Startet 21.Mars.2007 (redigert) Kan ekspertisen vennligst ta en kikk på bildet nedenfor og si noe om nyanseforskjell på badeplattform mot skutesida. Syntes plattformen virker litt gråere enn skutesiden jeg ? Så bra ut i sollyset men nå som det er skygge virker plattformen litt gråere syntes jeg ? At det ikke er 100% treff på fargen kan jeg leve med men ser dette dumt ut ? ( Og dreggkassa kan kanskje ødelegge litt,den er kritthvit og må kanskje lakkes igjen så det ihvertfall ikke er 3 hvitfager på Slagskibet) Redigert 21.Mars.2007 av Slagskibet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 Nei, det ser ikke dumt ut, den toner/falmer seg vel litt etter litt. Når skipet ligger nypolert og speiler seg i havet er det ingen som legger merke til det, foruten alle som har lest tråden og sett bildet , spøk til side, at du kan leve med det er vel viktigst ikke hva alle andre mener Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 21.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 Det er polert over fenderlista. Kanskje båten bare burde ligge til søndag også kan tiden nyttes til glaning imens. Stripa under fenderlista skal sprøytes hvit den også forresten. Er veldig i tvil jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 "Bakgrunnsfargen" er tatt med pipette fra plattformstaget. "Flekken" i midten er hentet fra skroget like over. (Paintshop Pro er brukt) Tror ikke forskjellen er synlig i dagslys. Kan komme innom en dag hvis du trenger bedømmelse på stedet. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Slagskibet Svart 22.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2007 Jøss ! Nå ble jeg imponert Whistler. På den greia di er det kun en veldig liten fargeforskjell jo. Tror jeg bruker lakken jeg har men inkluderer dreggkassa også. Thomas brukte fargeleser 6 steder på skroget og da han leste resultatet av på computeren så var 2 avlesninger helt like,1 avlesning var nesten helt like de 2 foran nevnte,1 avlesning var ikke godkjent og de 2 siste avvek mye fra hverandre og fra de 3 første. Drar et prøvestrøk til på fra overløpet fra ferskvannstanken og akterut til plattformen på bb siden og tar 2. strøket på plattformen for å få et bedre inntrykk i dag. Underlaget er grått så det kan jo være det skinner litt igjennom ? Kaffen er alltid klar Whistler ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.