Jump to content

Lakkering av badeplattform-nyanseforskjell ?

Slagskibet

Recommended Posts

Kan ekspertisen vennligst ta en kikk på bildet nedenfor og si noe om nyanseforskjell på badeplattform mot skutesida. Syntes plattformen virker litt gråere enn skutesiden jeg ? Så bra ut i sollyset men nå som det er skygge virker plattformen litt gråere syntes jeg ? At det ikke er 100% treff på fargen kan jeg leve med men ser dette dumt ut ? ( Og dreggkassa kan kanskje ødelegge litt,den er kritthvit og må kanskje lakkes igjen så det ihvertfall ikke er 3 hvitfager på Slagskibet)

Picture_008.jpg

Redigert av Slagskibet (see edit history)

Jøss ! Nå ble jeg imponert Whistler. På den greia di er det kun en veldig liten fargeforskjell jo. Tror jeg bruker lakken jeg har men inkluderer dreggkassa også. Thomas brukte fargeleser 6 steder på skroget og da han leste resultatet av på computeren så var 2 avlesninger helt like,1 avlesning var nesten helt like de 2 foran nevnte,1 avlesning var ikke godkjent og de 2 siste avvek mye fra hverandre og fra de 3 første. Drar et

prøvestrøk til på fra overløpet fra ferskvannstanken og akterut til plattformen på bb siden og tar 2. strøket på plattformen for å få et bedre inntrykk i dag. Underlaget er grått så det kan jo være det skinner litt igjennom ? Kaffen er alltid klar Whistler !

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...