Frank Sabel Startet 23.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2007 Noen som har kjennskap til denne? Hvordan er den på kartoppdatering i 30-40 knop? Brukervennlighet? Takker for alle tips! Sitér dette innlegget Link to post
Sylvester Svart 23.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2007 Henger meg på denne tråden. Jeg kunne også tenke meg å høre erfaringer med denne. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Ludde Svart 23.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2007 (redigert) Heisann Har ikke konkret erfaring med akkurat denne men med en lillebror på 7". Seiwa er bygget på elektronikk fra Lorenz, som er noe av det bedre du kan få tak på. Enkle og intuitive menyer, glimrende skjerm og rask oppdatering. Min siste båt gikk 33 knop, og der var absolutt ikke noe problem, da siste versjoner av SW er meget rask. Glimrende skjermer på Seiwa når det gjelder lesbarhet i sollys. Redigert 23.Mars.2007 av Ludde (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Chiba Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Hei. Noen som vet om Barramundi Plus fra ca. 2006 har logg på utseilt distanse og timer i bruk? Har knota og lest, men blir ikke klokere... Chiba Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.