nimbuster Startet 24.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2007 Jeg er i markedet for å anskaffe meg en forbruksmåler for diesel, og leste bl.a. noe om det januarnr. av BM. Er det noen her inne (der ute) som har erfaring med Navman eller Floscan sin forbruksmåler, både m.h.t montering og bruk / info.? Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 24.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2007 Muligheten for å gi uttrykk for egne erfaringer er fortsatt tilstede...... Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 24.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2007 Hei, kjenner ikke spesifikt til diesel måleren. Men, jeg har Navman sin fuelsensor for bensin. Den er iallefall utrolig nøyaktig! Har brukt den i 1 sesong, og det er ikke mulig for meg å måle avvik sammenliknet med en kalibrert peilepinne! Sist hjemtur fra Risør, kjørte jeg uten å kontrollere med staven. Indikatoren viste 4,5 ltr på tanken når jeg fortøyde, så peilet jeg og riktignok; 4,5 ltr.... Jeg har satt alarm på 1/3 tank, så da pleier jeg å fylle.. Så til saken; ville jo tro at selvom det er litt mer feilkilder på diesel målere (måler jo både tur, retur og temp! ) så er vel Navman sitt system i samme gate som det de leverer til bensin utgavene? Men det jo noen her som har det, om jeg ikke husker feil?? Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.