sol Startet 27.Mars.2007 Del på Facebook Startet 27.Mars.2007 Ser på propell til snekka.Alternativer er Radice og Mikado Hva er best?? Antar Radice foretrekkes av de fleste Eller er Michigan e6t alternativ?? Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 27.Mars.2007 Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 Det kommer nok an på hvem som svarer. Noen liker moren, andre liker datteren. De fleste kjøper nok der de får det beste tilbudet. I hvertfall når det er snakk om en propell til en snekke. Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 27.Mars.2007 Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 Alle propellene du nevner er jo kvalitet. Synes optimal stigning, diameter og materiale er det viktigste. Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 27.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 Har bestilt Mikado i dag.ikke værst pris (ca 2500kr) for en 17 tommer Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 27.Mars.2007 Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 Tror nok den blir bra... Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 29.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2007 Da her jeg hentet Mikado propellen.Ser fin ut,men bladarealet er større enn den gamle.Spent på om jeg kommer opp i riktig turtall.Får se når jeg setter ut 28april Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.