jørn Startet 27.Mars.2007 Del på Facebook Startet 27.Mars.2007 Den gamle pakningen var morken og ødelagt (og dessuten stygt hjemmesnekra av forrige eier) så jeg har tatt den av. Problemet er å skaffe en ny. Noen som har en ide om hvordan jeg kan lage en ny? Tenkte på å bruke en tettingslist (oppe der hvor det er 9mm), slik som man bruker på dører/vinduer i hus, men lurer på om det blir godt nok. Her er en ilustrasjon jeg har laget: Hilsen Jørn Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 27.Mars.2007 Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 Ta deg en tur innom en glassmester, de har stort utvalg av pakkninger. På min båt har jeg satt pakningene på luka, slik unngår jeg slitasje på pakkningen ved inn/ut stigninger Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 27.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 Har vært hos glassmester men de har bare de som kan klemmes på opp til 5mm. Hmm, men om jeg fester den i selve luka kan det jo faktisk gå. Sitér dette innlegget Link to post
bolla Svart 27.Mars.2007 Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 (redigert) søk på KAMA så finner du eigenbrodt.no/....disse har stort sett alt du kan tenke deg av lister og stasj... Redigert 28.Mars.2007 av bolla (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.