Jump to content

Rimelig diesel i Kristiansandsområdet?


nimbuster

Recommended Posts

  • 10 måneder senere...
  • 5 år senere...

To kompiser med tørste båter var innom Kuholmen for noen dager siden etter et tips jeg fikk tidligere i år.

Innehaveren er sulten på mer omsetning etter at flekkerøya ble stengt for fritidsbåter.

Pumpeprisen var 10.90,- men ble justert ned til 10.10,- ved forespørsel.

 

 

Hartmanns i Sentrum skal ogs være villig til å justere prisene noe for større båter som tanker litt kvanta hørte jeg.

 

Har gjort min borgerplikt og oppdatert drivstoffbørsen :-)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Billigste diesel på sørlandet langs veien tror jeg du får på Valand mellom Søgne og Mandal. Ca 10 kr inkl mva for avgiftsfri. Pleier å være rimelig bensin og vanlig diesel også.

I vannkanten må en regne med å legge på etpar kroner i forhold til litt innpå land.

Mons

Link to post
Share on other sites

Så 16.50,- på pumpa på Trysnes i Søgne i går. Ser du noen billige stasjoner langs veien så lønner det seg nok å fylle det.

 

ST1 ved E-18 på Høvik/ Bærum som du antagelig kjører rett forbi hadde 14.24,- i går i følge appen Bensinpris

Da er jeg framme. Står parkert på en stasjon i Kristiansand og her koster 95 blyfri bare 14.15.. Da er det jo litt å spare.. Diesel til 12,25..

 

Nå blir det en god dupp etter en lang tur:)

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Noen kompiser fylte til ca 10,10,- etter litt forhandlinger på Kuholmen Marina rett øst for sentrum.

Vet ikke om de kortautomat, men innehaveren virket å være på hugget nå som flekkerøya ikke er tilgjengelig for fritidsbåter lenger og oppfordret til å ringe om man ville tanke utenfor åpningstid/ sesong.

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Jeg fylte for 10,30 på Kuholmen i forrige uke etter å ha spurt om han kunne fire litt på prisen. Stod 10,90 på pumpa. Han tar kort, men har ikke automatanlegg. Kun mulig å handle når det er betjent. Han holder til rett ved siden av og en telefon i forkant kan nok gi muligheten for å fylle utenom åpningstid. Vet ikke når han åpner, men stenger kl 21.

Redigert av tilplan (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...