kristian Startet 28.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2007 Nå er det snart sesong igjen Siden jeg har kjøpt en tørst motor, så lurer jeg på hvem gir rabatt på drivstoff, hvor mye får dere? Må dere være medlem i noen organisasjon? Hva lønner seg? Kom med erfaringer, jeg snakker om Marinaer, så trumf på shell gjelder ikke på Marina Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 28.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2007 Billigste er vel å fylle på shell og bære all suppen ned i båten. Litt slitsomt er det men veldig lønnsomt. I sommer som var betalte jeg over 14 kroner literen for bensin, hjellestad marina. Hadde i alle fall spart 3 kroner literen på å bære ned i båten, fyller du 200 liter er det godt betalt for å bære litt. Tomme 25 liters plastkanner får du gratis på miljømotak for olje og kemikalier. Jeg fikk i hvert fall 6 kanner for å tømme tanken i båten min og levere inn gammelt drivstoff. Vel, bensinen tømmer jeg på bilen og kannene er kjekk å ha.... Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 28.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2007 Fant mastercard til Hydro texaco med 35 øre rabatt på veil. pris, håper dette gjelder Marina også???? Søkt om det i dag, hvis ingen har noen bedre tips. Sitér dette innlegget Link to post
Belgarath Svart 28.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2007 Hadde et slikt.. Kasta det når jeg fant ut at veiledende pris (som du finner på nettet) Som regel er en helt annen enn pumpepris. (som ikke blir rabattert..) Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
kristian Svart 28.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2007 uff da, lurt igjen Noen som vet hvor man finner veiledende listepris? Sitér dette innlegget Link to post
Ben Svart 28.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2007 uff da, lurt igjen Noen som vet hvor man finner veiledende listepris? Alle stasjonene har opplysninger om veiledende pris. Denne varier avhengig av hvor du bor i landet. mvh Ben Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 28.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2007 (redigert) I Oslo området er det stort sett meget enkelt. Kjøp direkte fra bunkers:-) sørg dog for at tanken rommer over 2000 L Synes og mene at det ligger en pris link på (-- reference to evil site removed --) også, husker ikke helt hva den het. Redigert 28.Mars.2007 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Sydvesten Svart 29.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2007 Fant mastercard til Hydro texaco med 35 øre rabatt på veil. pris, håper dette gjelder Marina også???? Søkt om det i dag, hvis ingen har noen bedre tips. Dette er nok av Hydros største spøker, veiledende pris er stort sett alltid høyere enn pumpeprisen... men for marinaer kan det vel være noe å hente siden de vet å ta seg enormt godt betalt. Rabatten gjelder kun ved betaling med Matercard og "krediteres" kortet ved forfall Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Motordoktoren Svart 29.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2007 Bruk hvilket som helst oljeselskaps kredittkort ved fylling hvis du vet at det er den dagen deres pris "i byen" er lavest. Hvis du låser deg til et bestemt oljeselskaps kredittkort, går du glipp av de lavere prisene de andre selskapene har. Jeg har forlengst sluttet å fylle på de enkelte selskapers kort. Jeg bruker bare mitt vanlige kredittkort. Jeg følger prisen og fyller den dagen det ser ut til at prisen er så lav at det sannsynligvis vil stige neste dag. Hvis jeg bommer, følger jeg opp en senere uke. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 29.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2007 Jeg følger prisen og fyller den dagen det ser ut til at prisen er så lav at det sannsynligvis vil stige neste dag. Hvilket ser ut til å være før mandag kl 12.00! I hvertfall i området her, og det er nesten helt uten unntak. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
kringeland Svart 29.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2007 Statoilkort og medlem i bondelaget. 90 øre pr liter rabatt på pumpepris. Sparer inn medlemskapet på en fylling. Bonde ? Jeg har jo plen. Sitér dette innlegget Statens Vegvesen har snudd og lover penger til oppgradering og fortsatt drift Skjoldastraumen sluse Link to post
Mouche Svart 29.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2007 Bonde ? Jeg har jo plen. Er selv medlem i Bondelaget, men det er først og fremst fordi jeg får veldig gode rabatter på forsikring i Gjensidige. Pass på å ikke snakke om plenen for da vil du kanskje måtte betale mere i medlemsskap! Joda, plenen skal være stor før det skjer! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Linn Christina Svart 29.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2007 Man må jo være uføretrygda for å kjøpe noelunde rimelig diesel i bergensregionen. Om morgenen er den dyr, om kvelden er den dyr da også, men midt på dagen senker dei prisene, slik at jeg må bruke arbeidstiden min til å bunkre Dette gjelder samtlige bensinstasjoner og ikke marinaer.. Nå har det seg slik at jeg har litt lang vei med båten til en bunkring, så jeg tar med meg 5 stk 20 liter kanner og fyller på stasjonene et par ganger i mnd.. Sitér dette innlegget Link to post
Daffy Svart 29.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2007 Fant mastercard til Hydro texaco med 35 øre rabatt på veil. pris, håper dette gjelder Marina også???? Hadde et slikt.. Kasta det når jeg fant ut at veiledende pris (som du finner på nettet) Som regel er en helt annen enn pumpepris. (som ikke blir rabattert..) uff da, lurt igjen Noen som vet hvor man finner veiledende listepris? på hjemmesidene til Hydro. Statoil har også et slikt kort men der gjelder det pumpeprisen jeg får 36 øre rabatt på pumpepris fordi jeg har billån i Elcon. Her er det oftest de som er billigst også. Denne rabatten hos Hydro gjelder vel også bare hvis du fyller minst 3000 liter i året. Det får du også hos Statoil Da blir du gullmedlem og får gratis kaffeavtale og 30 øre i rabatt. Mener det er på pumpeprisen. (Gullmedlemsskap Forutsetter handling for 20.000 i året) Også er det forskjellige rabattsatser per gitt antall liter i året. (gjelder også Hydro) Jeg jobber ikke i noe oljeselskap bare så jeg har sagt det Sitér dette innlegget Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post
SeaRaymond Svart 28.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2012 Jada, vet det er en gammel tråd, men alikevel passende tittel for mitt spørsmål. Jakter på de rimeligste fylleplasser :) når Sørlandsferie står for tur om 14 dager. Bruker Diesel på båten. Har sett snakk om noen baatplassenrabatter om en viser til vimpel i "masta" Hvem yter dette nå, og hva er å hente? Om noen kjenner til dette håper jeg på hjelp. Videre har jeg ett Esso mastercard med 50 øre literen i rabatt (Ys-medlem) Eneste Esso marinaer på Sørlandet som tar dette kortet har jeg funnet ved Arendal, henholdsvis Eydehavn og Tromøysundet. Noen andre på Sørlandet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.