Hasla 26 Startet 28.Mars.2007 Del på Facebook Startet 28.Mars.2007 Hei jeg har lest litt runt om kring men har ikke funne noen som bruker denne på motor,går det bra og bruke denne eller må jeg ta noe annet.skal brukes på en 33 Yanmar på blokka.mvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Sleipner93 Svart 28.Mars.2007 Del på Facebook Svart 28.Mars.2007 Vel det er nå det man brukte i gamle dager. Selv brukte jeg lyseblå hammerlakk på min Sleipner motor. (Se avatar bildet mitt) Vitsen me d denne lakken er at det ser ut som det er "sprekker" i lakken. Vet nå ikke om dette passer så bra til Yanmar ettersom det er en litt nyere motor Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 28.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2007 Ja det er akkurat det jeg lurer på brukte det på min første motor sleipner 7/ 9 fra 1932.Men tåler denn varmen til denne Yanmar tro eller har Hammerlakken blitt dårligere kvalitet en denn vi brukte før?mvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
horg Svart 28.Mars.2007 Del på Facebook Svart 28.Mars.2007 Bruk hammerlakken du (tror ikke Yanmaren blir varmere enn en gml. sleipner), tror sleipner93 mente at det ikke passet seg med Hammerlakk på en Yanmar, men kan du ikke bruk std. motorlakk i Yanmars farge? Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 28.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2007 (redigert) Toppers har funnet en farge som er så og si lik sølvfarget takker jo da kan bruke orginal også for se farge nyansen i morgen prøvde på en del jeg tok av. mvh Hasla Redigert 28.Mars.2007 av Hasla 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Sleipner93 Svart 28.Mars.2007 Del på Facebook Svart 28.Mars.2007 Jepp, mente at det ikke passer helt med en så ny motor. Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 28.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2007 Ja kjønte det etter hver er litt raskt til og skrive uten og lese helt nøye takk for svar er inne på en tanke der ja syntes hammer lakk er meget fin lakk.Får gruble på det i natt takker MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
horg Svart 28.Mars.2007 Del på Facebook Svart 28.Mars.2007 Jepp, mente at det ikke passer helt med en så ny motor. Puuuuuuhhhh Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.