nimbuster Startet 29.Mars.2007 Del på Facebook Startet 29.Mars.2007 (redigert) Hvor er det billigst å tanke diesel på strekningen Molde - Bergen? Det sies at det er rimeligere dieselpriser i Måløy, men vet ikke noe mer om prisen. Hva med Molde, Ålesund, Florø? Det er lite nytt så tidlig på året på drivstoffbørsen. Redigert 29.Mars.2007 av nimbuster (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 29.Mars.2007 Del på Facebook Svart 29.Mars.2007 mener eg betalte 5.90 i måløy og høst.... Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 29.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2007 (redigert) Er det flere pumpestasjoner på Måløy, eller en du vil anbefale? Redigert 29.Mars.2007 av nimbuster (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Geirh Svart 29.Mars.2007 Del på Facebook Svart 29.Mars.2007 Hvor er det billigst å tanke diesel på strekningen Molde - Bergen? Det sies at det er rimeligere dieselpriser i Måløy, men vet ikke noe mer om prisen. Hva med Molde, Ålesund, Florø? Det er lite nytt så tidlig på året på drivstoffbørsen. Får du ikke båten levert med full tank? Sitér dette innlegget Link to post
arild Svart 29.Mars.2007 Del på Facebook Svart 29.Mars.2007 Hvor er det billigst å tanke diesel på strekningen Molde - Bergen? Det sies at det er rimeligere dieselpriser i Måløy, men vet ikke noe mer om prisen. Hva med Molde, Ålesund, Florø? Det er lite nytt så tidlig på året på drivstoffbørsen. Ikke rimelig diesel her i molde Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 29.Mars.2007 Del på Facebook Svart 29.Mars.2007 Er det flere pumpestasjoner på Måløy, eller en du vil anbefale? prisene er sikkert like. Eg fylte på babord side før broen (når man kommer frå nord). Tror det var shell... Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Svart 30.Mars.2007 Del på Facebook Svart 30.Mars.2007 Er det flere pumpestasjoner på Måløy, eller en du vil anbefale? Rett etter broa på nordsiden er det først Hydro Texaco og så Shell umiddelbart etter. Liker personlig best Hydro-stasjonen, men de har ikke like god kai som Shell, men det burde ikke være noe problem uansett. Ellers er det Esso på andre sida av sundet litt lenger nord i enden av bebyggelsen omtrent, men der har jeg ikke fylt på lenge. Prisene vet jeg ikke noe om. Hadde jeg vært hjemme skulle jeg sjekket for deg, men er midt i Mexico-gulfen for øyeblikket. Men ikke sikkert det er så mye billigere enn i Ålesund, da det er mye store båter som bunkrer begge plasser. I Ålesund er det en Shell-stasjon i Steinvågsundet (tror jeg det heter). Der pleier jeg å fylle når jeg er i Ålebyen. Ellers er det vel en annen stasjon Hydro tror jeg, på Slinningen omtrent, samt diesel hos Remvik og Standal (mercruiser-forhandler bla), men er ikke noe å spare på å fylle der. Omvei er det også. Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 30.Mars.2007 Del på Facebook Svart 30.Mars.2007 I Ålesund har du også Bunker Oil på Hessa, som pleier å være ganske rimelige. Men mulig man må ha eget kundekort. Sitér dette innlegget Link to post
Gas Svart 30.Mars.2007 Del på Facebook Svart 30.Mars.2007 Kvamsøy,Sandshamn,Fosnavåg og Ulsteinvik er noen alternativ. Pris er jeg usikker på men vet at Kvamsøy (Ligger rett nord for Stadt)har billig diesel. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 30.Mars.2007 Del på Facebook Svart 30.Mars.2007 i følge ulstein marina er deres pris 5,20 Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 3.August.2021 Del på Facebook Svart 3.August.2021 Litt gammel denne tråden, men jeg vekker den opp igjen siden den er mest relevant... Jeg ligger i Nørvevika i Ålesund, og her ser jeg at det er en drivstoffstasjon like ved. Noen lokalkjente som vet prisnivået på denne? Det er Bunkers Oil som driver stasjonen, så vidt jeg kan se, men den er ikke nevnt på sidene deres... Jeg ser via nettsøk at mange skriver at drivstoffet på landsiden er rimelig, men har ikke funnet noen som skriver noe om båtdieselprisene. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Ida Marie III Svart 3.August.2021 Del på Facebook Svart 3.August.2021 eysteind skrev On 30.3.2007 at 22.05: i følge ulstein marina er deres pris 5,20 Ja, denne prisen kan du garantert glemme...Pequod... Prisene har steget noe sinnsvakt i det siste.. Ser de fleste er langt over 11 kr nå... Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 3.August.2021 Del på Facebook Svart 3.August.2021 Under Steinvågbrua kosta det 10,99 på torsdag. Du går under der om du skal til Brosundet. Trur det trur dei andre var ca 20 øre dyrere. Sjekk gjerne appen Pumpeprisar, sjølv om han ikkje alltid er oppdatert. Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 3.August.2021 Del på Facebook Svart 3.August.2021 (redigert) Pequod skrev for 2 timer siden: Det er Bunkers Oil .. Jeg ser via nettsøk at mange skriver at drivstoffet på landsiden er rimelig, men har ikke funnet noen som skriver noe om båtdieselprisene. Det er samme pris. De har ikkje båtdiesel der kun vanlig farget diesel en590. Ellers er det absolutt beste plassen å fylle, spesielt siden du allerede ligger der. Prisen finner du ved å spasere bort å sjå 🤷 Redigert 3.August.2021 av Cerberus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 3.August.2021 Del på Facebook Svart 3.August.2021 Ida Marie III skrev for 2 timer siden: Ja, denne prisen kan du garantert glemme...Pequod... Prisene har steget noe sinnsvakt i det siste.. Ser de fleste er langt over 11 kr nå... Hehe,ja, dette er en gammel tråd, kommer vel neppe til å se den prisen igjen! Tror det rimeligste jeg noen gang har betalt, da jeg hadde snekka, var 7,89 eller noe sånt. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 3.August.2021 Del på Facebook Svart 3.August.2021 sunnmøre skrev 1 time siden: Under Steinvågbrua kosta det 10,99 på torsdag. Du går under der om du skal til Brosundet. Trur det trur dei andre var ca 20 øre dyrere. Sjekk gjerne appen Pumpeprisar, sjølv om han ikkje alltid er oppdatert. Pumpepriser er veldig dårlig oppdatert, så jeg har nesten slutten å sjekke den. Men prisen ved broa hørtes ikke ille ut! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 3.August.2021 Del på Facebook Svart 3.August.2021 Cerberus skrev 52 minutter siden: Det er samme pris. De har ikkje båtdiesel der kun vanlig farget diesel en590. Ellers er det absolutt beste plassen å fylle, spesielt siden du allerede ligger der. Prisen finner du ved å spasere bort å sjå 🤷 Aha, er ganske stor trafikk der ved brygga, så jeg trodde det var båtdiesel de hadde. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Cerberus Svart 3.August.2021 Del på Facebook Svart 3.August.2021 Om du tenker at 10.99 var bra pris så er det den dieselen de har på Nørvevika. Å kalle det båtdiesel er heller misvisende Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 3.August.2021 Del på Facebook Svart 3.August.2021 Pequod skrev for 4 timer siden: Litt gammel denne tråden, men jeg vekker den opp igjen siden den er mest relevant... Jeg ligger i Nørvevika i Ålesund, og her ser jeg at det er en drivstoffstasjon like ved. Noen lokalkjente som vet prisnivået på denne? Det er Bunkers Oil som driver stasjonen, så vidt jeg kan se, men den er ikke nevnt på sidene deres... Jeg ser via nettsøk at mange skriver at drivstoffet på landsiden er rimelig, men har ikke funnet noen som skriver noe om båtdieselprisene. Jeg bruker som regel å bunkre i Nørvevika, men jeg har Bunker Oil-kort, så jeg får litt rabatter. Dessverre vet jeg ikke prisen nå, men du har vel en slik gammel steinknuser som går på alt? Bunker Oil har som sagt EN590 og er litt dyrere enn Mgo. Skal du ha Mgo, så anbefaler jeg Skarbøvik tankanlegg som ligger rett under broen i Skarbøvika. Der er også flytebrygge og kortautomat og der tror jeg du kan velge om du vil ha Mgo eller EN590, men som sagt, så vet jeg ikke prisen der nå. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 3.August.2021 Del på Facebook Svart 3.August.2021 Tanka på Bunkeroil på lørdag, pris 12.11 kr. Har bunkeroil kort og ca 1kr i rabatt😊 EN590. Mykje mindre sjenerende eksos enn med MGO 👍 Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
BMW X1 Svart 3.August.2021 Del på Facebook Svart 3.August.2021 Fylte diesel ved Bunker Oil nørvevika på søndag og da var pumpeprisen ca 12.20 men så har jeg bunker oil kort og får rabatt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.