Tjond Startet 29.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2007 Vil ha en ny presenning til skipet. Den gamle er 8x10 meter og er i ferd med å takke for seg/revner. Er vel rundt 6-7 år gammel og dette må vel kunne sies å være akseptabel alder eller tar jeg feil? Men hvor får man gode kjøp på en sådan? Og hvordan type anbefales. Kunne godt tenke meg en litt større (10x12 m). Hva må jeg regne med å betale for en god kvalitet? Tenkte at det er like greit å få denne i hus nå i stedet for å vente til høsten. Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
olpi Svart 29.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2007 Kjøp en min 400 g/m2 fra OB Vig eller HH. Da har du en som holder i veldig mange år. Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 29.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2007 Så at Seatronic hadde noen i sin nye brosjyrer til ikke helt aller værst pris. Noen som vet noe om kvalitet på disse? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 29.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2007 Jepp, kjøpte en hos Seasea ifjor på 6x10 meter, 250g/m2 til 1065,- og den var grei å legge på (15kg) og ser ubrukt ut etter vinteren! Fortsatt 20% der ut uken! Tjond - er du sikker på at den du har (avbildet) er 8x10 og ikke 6x10 meter? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
TMe Svart 29.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2007 Kjøpte hos Almenning As i Stryn. Laget etter mål med forsterket kant og maljer for hver halvmeter. 720 grams duk. Tung å legge ut, men tåler et vindkast. Meget konkurranseduktig pris og kjapp levering. Kan abs. anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 29.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2007 Prøv Malfix. Betalte 2900,- for en 6X10 meter 600 gram. Grei presenning Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 29.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2007 maritim har en jeg anbefaler... 240 gram .. veldig bra kvalitet til noen hundrelapper. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
eysteind Svart 29.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2007 Kjøpte hos Almenning As i Stryn. Laget etter mål med forsterket kant og maljer for hver halvmeter. 720 grams duk. Tung å legge ut, men tåler et vindkast. Meget konkurranseduktig pris og kjapp levering. Kan abs. anbefales. Det gjorde eg også! Topp service og grei pris. Greit å bestemme målene selv... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.