Qrt Startet 30.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2007 Har nå ligget på rygg under båten flere dager å lett etter en plakett eller noe annet som sier meg hva girutvekslingen er på mitt drev. I stedet for å lete enda mer uten å finne noe, tenkte jeg det kansje var bedre å høre om noen VET hvor det står, eller må jeg til å dreie rundt motoren? Sitér dette innlegget Link to post
petriksen Svart 30.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2007 Det du søker finner du bak sinkringen på propellakslingen. Du må ta av propellen og sinkringen. Slik er det på mitt 280 DP drev. Hos meg står det "1,95:1" stemplett inn i godset, på drevet, på venstre side sett bakfra. petriksen Sitér dette innlegget Link to post
Qrt Svart 30.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2007 Tusen hjertelig. Da har jeg noe å gjøre i morgen også! Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 30.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2007 (redigert) Om du har en AQ130 eller 140...tipper jeg du har den vanlige 2,15:1 Den såkallte plaketten sitter på toppen av drevet mellom belgen og dekselet (med peilepinnen for drevolje) På denne plaketten mener jeg det skal stå en bokstav....som indikerer utveksling-type drev og mulig serienummer. Eller som petriksen sier: bak zinken nederst på drevet. Redigert 30.Mars.2007 av Jorg-1 (see edit history) Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Goddis77 Svart 9.April.2007 Link til dette innlegget Svart 9.April.2007 Strevde lenge med å finne dette nummeret selv på mitt 280 drev. Du finner det ved peilepinnen oppå drevet. Hos meg var en del av bokstavene vekke, men fant frem til riktig utveksling ved hjelp av de bokstavene/tallene som var samt håndboken som ligger på dokumentarkivet her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.